کد خبر: 050603170983
جامعه و فرهنگ

خدمت رسانی شهرداری منطقه ۱۷ به راهپیمایان جاماندگان اربعین حسینی(ع)

شهرداری منطقه ۱۷ همچون سال های گذشته، در کنار راهپیمایان جاماندگان اربعین حسینی(ع)‌حضور داشت و خدمت رسانی های مختلف انجام داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) از مسیر شماره ۲ نیز با حضور خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) نیز انجام شد.

مسیر شماره ۲ از امامزاده حسن(ع) آغاز و تا قبله تهران ادامه داشت؛ مردم شهبدپرور دارالشهدای تهران از سحرگاه اربعین سید و سالار شهیدان با حضور در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و عرض ارادت به ایشان، راهپیمایی روز اربعین خود را شروع کردند.

مدیریت شهری منطقه ۱۷ و ستاد مدیریت بحران منطقه به علاوه دستگاه های خدمت رسان منطقه تمام‌ تمهیدات لازم جهت برقراری ایمنی و برگزاری هر چه باشکوه تر و با عظمت تر این مراسم را انجام داده بودند.

کارکنان ستاد مدیریت بحران منطفه و دستگاه های خدمت رسان در تمام طول مسیر حضور داشتند تا مشکلی برای شرکت کنندگان در این راهپیمایی معنوی به وجود نیاید.

نیروهای خدمات شهری منطقه نیز همچون دیگر خدمت رسان های این مراسم، در کنار مردم حضور داشتند و با رفت و روب منظم و سریع و توزیع کیسه های زباله بین موکب داران و مردم، سعی کردند این مراسم به بهترین نحو انجام شود.

بعد از پایان مراسم نیز نیروهای خدوم خدمات شهری بلافاصله اقدام به پاکسازی سطح معابر و رفت و روب کردند.

لازم‌ به ذکر است چند روز قبل از برگزاری مراسم‌پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) نیروهای خدمات شهری اقدام به لایروبی و پاکسازی انهار، شست و شوی مخازن و پیاده روها، المان های شهری و تابلوها، جداول و ایستگاه های اتوبوس و هرس و حذف شاخه های خشک مسیر پیاده روی واقع در منطقه کرده بودند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا