کد خبر: 23020181963
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

راهبرد بانک کشاورزی کسب جایگاه برتر در نظام بانکی است

سرپرست بانک کشاورزی وعده داد با توجه به اهداف بلندمدت تعیین شده و با وجود نیروهای توانمند، طی چند سال آینده به بانک نخست کشور تبدیل خواهیم شد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،مهدی رضایی که در هم‌اندیشی مدیران این بانک سخن می گفت،با بیان این مطلب اظهار داشت: بانک کشاورزی به لحاظ ساختاری و زیرساختی ظرفیت فوق‌العاده‌ای دارد و با وجود نیروهای توانمند و کارآمد طی چند سال آینده می تواند به بانک نخست کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین موضوعات است و بانک کشاورزی نخستین بانکی است که از آن انتظار حمایت و کمک همه جانبه دارند، گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم تا بر اساس برنامه چهارساله‌ تدوین شده برای بانک، به جایگاه مدنظر خود دست یابیم.

رضایی با بیان اینکه رویکرد مدیریتی در بانک کشاورزی عارضه‌یابی سیستمی است اضافه کرد: مدیران استانی هر چه بیشتر مشکلات و چالش ها را شناسایی کنندتا برمبنای آن بتوانیم در ستاد مرکزی بانک خدمت رسانی بهتری به آنان ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشریح رویکرد فعالیت مدیریتی در بانک کشاورزی و نقش کارکنان سطوح مختلف در آن تصریح کرد:در چنین فضایی باید به صورت سیستمی تمام مشکلات شناسایی و ریشه یابی شده و پس از جمع بندی و بررسی چالش‌ها و مشکلات،برای آن راهکاری اندیشیده شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا