کد خبر: 200403166511
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنرئیس انجمن صنفی نمایندگی‌های همدان در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات مطرح کرد:

رشد کیفیت و تنوع محصول در گروه سایپا باعث افزایش رضایت مشتریان شده است

رئیس انجمن صنفی نمایندگی‌های استان همدان با بیان اینکه رشد کیفیت و تنوع محصول در گروه خودروسازی سایپا باعث افزایش رضایت مشتریان شده است،‌ گفت: این انجمن تلاش کرده است تا با ارائه خدمات مناسب، نقش خود را در افزایش رضایت مشتریان ایفا کند.

به گزارش سایپانیوز، غلامحسین میرزایی در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات در همدان، ‌اظهار داشت: در حال حاضر رقابت بین شرکت‌های خودروساز بسیار فشرده و تنگاتنگ است،‌ در این راستا گروه سایپا توانسته با توسعه و تنوع محصولات سواری و تجاری کمک کند تا ما به عنوان نماینده گروه سایپا در استان همدان، نیاز مشتریان را برآورده کنیم.

او گفت: گروه سایپا به لحاظ قدمت و شهرت یکی از برندهای محبوب کشور است که همواره مشتریان انتظارات بیشتری از این گروه خودروسازی بزرگ دارند. امیدوارم همانند گذشته بتوانیم با تولید محصولات جدید و به روز،‌ بر اساس ذائقه و نیاز مشتریان حرکت کنیم.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی‌های استان همدان با بیان اینکه در چند سال اخیر گروه سایپا توانسته با تولید محصولات جدید و با کیفیت پاسخ اعتماد مشتریان‌ را به شایستگی بدهد، خاطرنشان کرد: انجمن صنفی نمایندگی استان همدان همواره تلاش کرده است تا با ارائه خدمات مناسب به مشتریان نقش خود را در افزایش رضایت مشتریان ایفا کند.

رئیس انجمن صنفی نمایندگی استان همدان یادآور شد: امیدواریم گروه سایپا مانند گذشته با تنوع محصول و همکاری با شرکت‌های مطرح خارجی، جایگاه خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین برندهای خودروساز کشوری تثبیت کند.

میرزایی گفت: با توجه به نگرش و دیدگاه توسعه‌ای مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مطمئناً در آینده نزدیک شاهد رشد و ارتقاء‌ کمی و کیفی این مجموعه خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا