کد خبر: 08090058293
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رشد ۸۳ درصدی پرداخت وام ازدواج در بانک صادرات

وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت شده از سوی بانک صادرات در هشت ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۳درصد افزایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در این بانک همچنان به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی برای حمایت از تشکیل خانواده با جدیت مورد توجه قرار دارد؛ به طوری که در ۸ماهه اول سال جاری ۹۸هزار و ۶۸۹فقره وام ازدواج به ارزش ۸۴هزار و ۸۲۳میلیارد ریال از سوی این بانک به متقاضیان پرداخت شده و از نظر ارزشی از رشد ۸۳درصدی برخوردار بوده است.

بنا به این گزارش بانک صادرات در این مدت، ۹۸هزار و ۶۸۹فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به عروس و دامادها پرداخت کرد که نسبت به هشت ماه ابتدای سال گذشته، ۱۱درصد افزایش داشت.

پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در بانک صادرات در سال‌های اخیر با جدیت دنبال می‌شود؛ به نحوی که این بانک از ابتدای سال ۱۳۹۵تاکنون بیش از ۲۴۳هزار میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخته و تشکیل خانواده را برای ۷۳۴هزار نفر تسهیل کرده است.

بانک صادرات در کنار پرداخت تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه در قالب وام‌های ضروری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، وام مسکن اقشار ویژه، آزادی زندانیان نیازمند، مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد و بهزیستی، حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، وام ودیعه مسکن و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، در سال گذشته ۸۸هزار و ۶۸۹فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش بالغ بر ۴۶هزار و ۳۱۳میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا