کد خبر: 11070048657
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

رشد ۴۳ درصدی تولید حق بیمه کوثر

حق‌‌ بیمه تولیدی بیمه کوثر در ۶ماه نخست ۱۴۰۰با رشد ۴۳درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و ترکیب مناسب پرتفوی، از ۲هزار و۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از ۷۹۰میلیارد تومان افزایش فروش است.

به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر برنامه‌ریزی و توسعه بیمه کوثر، با تلاش همکاران بخش‌های مختلف شرکت، خوشبختانه توانستیم ترکیب فروش ۸۳درصدی رشته‌های غیر زندگی و ۱۷درصدی رشته‌ زندگی را در این مدت محقق کنیم.

محسن آصفی افزود: همچنین در طی این دوره ۶ماهه، رشته‌های مهندسی، باربری و مسئولیت هر کدام ‌به ‌ترتیب با افزایش فروش ۱۸۱، ۱۶۶و ۱۰۲درصدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین رشد تولید حق‌بیمه را در میان سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

او با بیان اینکه بیمه کوثر در ۶ماهه نخست سال‌جاری، مبلغ یک‌هزار و۲۱۹میلیارد تومان خسارت پرداخته است، اظهارکرد: سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۶درصد و بیمه‌های زندگی ۱۴درصد از این خسارت‌ها بوده است. از سویی، با انتخاب ریسک‌های مناسب و کنترل خسارت، شاخص نسبت خسارت شرکت نیز در این مدت با کاهش یک واحدی از ۴۷.۳درصد در ۶ماه نخست سال گذشته به ۴۶.۵درصد در نیمه اول سال ۱۴۰۰کاهش یافت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا