کد خبر: 0708995558
بانک و بیمهروزنامه

رشد ۵۷درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن

به گفته مدیرعامل بانک صنعت و معدن، مجموع تسهیلات اعطایی این بانک طی ۷ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل ۵۷درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن،حسین مهری ضمن بیان مطلب فوق گفت: کارنامه عملکرد کل تسهیلات اعطایی این بانک طی ۷ماهه نخست سال جاری نشان می‌دهد از ابتدای سال جاری تا پایان مهر بیش از ۱۳۲هزارمیلیارد ریال به بخش‌های مختلف تولید کشور از سوی این بانک پرداخت شده است که نسبت به ۷ماه ابتدایی سال ۹۸معادل ۵۷درصد رشد داشته است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد: گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته حاکی از آن است که در هفت‌ماهه ابتدایی سال ۹۸در مجموع بالغ بر ۸۴هزارمیلیارد ریال نیز به متقاضیان تسهیلات بخش‌های صنعت و معدن کشور پرداخت شده بود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن همچنین با اشاره به تسهیلات تبصره ۱۸که در سه بخش تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز فعالان اقتصادی و کمک به نوسازی و جایگزینی ماشین‌آلات و طرح‌هایی که بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند به متقاضیان پرداخت شده است، اظهار کرد: این بانک با پرداخت ۳۶هزار و ۴۷۵میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸رتبه نخست را با پرداخت ۹۱درصد این تسهیلات به واحدهای تولیدی در میان بانک‌های کشور داراست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا