کد خبر: 11100063362
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

رونمایی از نرم‌افزار جدید بیمه آسیا

در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه مرکزی بیمه آسیا در قزوین، نرم‌‌افزار جدید بیمه آسیا با نام «آسیا برتر» راه‌اندازی و رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم گفت: نرم‌افزار آسیا برتر سامانه‌ای است که در راستای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه‌ای به مردم و همچنین دسترسی آسان و سریع به پوشش‌های مورد نیاز بیمه‌ای طراحی شده است.

او افزود: در این نرم‌افزار، در مرحله نخست، امکان صدور بیمه شخص ثالث برای متقاضیان ایجاد شده و به تدریج امکان صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای در این بستر الکترونیکی فراهم می‌شود.

مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر اینکه اولویت نخست بیمه آسیا در برنامه‌های کلان، توسعه ارائه خدمات بیمه‌ای به هموطنان در سراسر کشور است، اظهارکرد: بر همین اساس، با برنامه‌ریزی دقیق، طی سه سال گذشته ۱۵شعبه و واحد پرداخت خسارت را در اقصا نقاط میهن عزیزمان افتتاح و راه‌اندازی کردیم. افتتاح ساختمان جدید بیمه آسیا در استان قزوین نیز با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات بیمه‌ای به هموطنانمان در این استان انجام شد.

مسعود بادین با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه‌ای بیمه آسیا، گفت: بیمه آسیا در نُه ماهه ۱۴۰۰با تولید بیش از ۸۸هزار میلیارد ریال حق بیمه، نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۴۵.۵درصد رشد تولید داشته و سهم خود در بازار بیمه را به ۱۱.۰۷درصد رسانده که معادل کل تولید سال ۱۳۹۹است.

او افزود: بیمه آسیا در راستای حمایت از بیمه‌گزاران خود و عمل به وظیفه بیمه‌گری خود در این دوره، بیش از ۴۱هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گزاران و زیان‌دیدگان پرداخت کرد که نسبت به نُه ماهه سال گذشته ۳.۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا