کد خبر: 20070049456
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

سبد بیمه زندگی تعاون تکمیل‌تر می‌شود

به گفته سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون، بیمه زندگی تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است که این سبد کامل، باز هم در حال پربارتر شدن است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی، معتقد است که در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری‌‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و…در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.

او گفت: دارنده این بیمه نامه می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده و از خدماتی چون پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کار بهره‌مند ‌شود.

«پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده بود.

سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی بیمه تعاون اعلام کرد که علاوه بر مواردی که پیشتر در خصوص ویژگی‌های بیمه زندگی این شرکت گفته شده بود، بنا دارد پوشش «هزینه های مشاوره درمانی» را نیز به این رشته اضافه کرده و بسته تکمیلی‌تری را برای مشتریان فراهم کند.

یوسفی در تشریح این خدمت توضیح داد: این کار به منظور کمک به آرامش هرچه بیشتر جامعه در وضع کنونی بوده و به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکتی نیز در نظر گرفته می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا