کد خبر: 070803177882
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

شرکت بازرگانی ایدرو و شورای عالی صنایع دریایی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و شورای عالی صنایع دریایی کشور با هدف شناسایی فرصت‌های اقتصادی و تجاری در حوزه اقتصاد دریایی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش سایپانیوز، در تفاهم نامه همکاری مشترک با حضور محمدمهدی سالاری، دبیر شورای عالی صنایع دریایی کشور و امیرحسن قربانی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، امضاء شد، در گام نخست نسبت به پیگیری و انجام مفاد تعهدنامه مذکور و برنامه‌ریزی جهت برگزاری نمایشگاه های صنایع دریایی در داخل و خارج از کشور تاکید دارد.

همچنین مقرر شد نمایشگاه دریانوردی ترکیه که در اسفندماه سال جاری در شهر استانبول برگزار می‌شود، توسط شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، طراحی، برنامه‌ریزی و با حمایت شورای عالی صنایع دریایی کشور اجراء شود. در ادامه جدول اولویت‌های نمایشگاه های خارجی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و در نهایت شرکت ایدرو آمادگی خود را جهت برگزاری تمامی رویدادهای مرتبط با صنعت دریا و دریانوردی اعلام کرد.

از سویی تفاهم شد، شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو و شورای عالی صنایع دریایی کشور نسبت به شناسایی فرصت‌های اقتصادی و تجاری در حوزه اقتصاد دریایی با تمرکز بر دعوت از هیات‌های تجاری، جهت بازدید از فرصت‌های فناورانه ایران در حوزه صنایع دریایی اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا