ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری برگزار می شود

  کد خبر: 18020181124

برخی نمایندگان مجلس از برنامه های نهاد قانونگذار برای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی خبر دادند.

به گزارش  عصراقتصاد به نقل از دبیرخانه اجلاس سراسری، نقش مدیران اقتصادی در اقتصاد مقاومتی، جلسه شورای سیاستگذاری ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار در روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه  برگزار شد .

این گفت و گو با حضور جناب آقای دکترمصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ،دکتر خزایی رییس کمیته علمی مراسم ، آقای عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری ، دکتر ممیز دبیر کمیته علمی ، دکتر پناهی پور دبیرمراسم  برگزار شد.

دکتر نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرده و معتقد بودند قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه گری بوده است و این راه ادامه دار خواهد بود .

دکتر خزایی رییس کمیته علمی این اجلاس نیز از عزم نمایندگان مردم بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل خبر داد و گفت: سیاستهای تشویقی همانند برگزاری اینگونه اجلاسها و رصد کیفی تولید و صنعت در کشور مسیر را برای اقتصاد کشور هموار خواهد کرد ..

این گفت و گو با صحبت های دکتر خزایی و دکتر ممیز اعضای هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران جناب آقای دکتر نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید .

در پایان این نشست آقای عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری اجلاس ضمن تشکر از حضوروحمایت حداکثری دستگاه های دولتی و علمی کشور از این اجلاس ملی خاطر نشان کرد ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار قرار است ۹ خرداد ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صداوسیمای ج.ا.ا  باحضور مسئولین و اهالی رسانه کار خود را آغاز کند.

خروج از نسخه موبایل