کد خبر: 30010022883
دسته‌بندی نشدهعصر انقراض (طنز)

شگفتانه‌های ویژه صدا و سیما برای ما

راضیه حسینی

سریال رعد و برق به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه پنج سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان یک سریال چینی جایگزین کرد.

غافلگیری، یکی از جذاب‌ترین نکات صدا و سیماست. تلویزیون همیشه برای ما سوپرایز ویژه‌ای در نظر گرفته تا برنامه‌های تکراری حوصله‌مان‌را سر نبرد و یک‌هو در حالی که چشمان‌مان چهارتا شده است، به صفحه تلویزیون نگاه کنیم و بگوییم«مگه می‌شه؟»

برای مثال به این خبر توجه کنید: « تعدادی از مخاطبان کانال ایسنا با ارسال پیامی اعلام کرده‌اند با وجود استفاده از گیرنده دیجیتال، همزمان با بازی استقلال ایران و الشرطه عراق دسترسی آنها به شبکه سوم و تماشای این بازی قطع شده و این شبکه در حال پخش فیلم سینمایی است»

این‌همه هیجان را کجای دنیا می‌توانید پیدا کنید؟ هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. ممکن است فردا تلویزیون را روشن کنید و ببینید خبر ساعت چهارده پخش نشده و به جایش تکرار سریال مختارنامه در حال پخش است. زیرنویس را می‌خوانید که نوشته «ضمن عذرخواهی از بینندگان محترم، این بخش از خبر به همراه اخبار بیست و سی یک‌جا پخش خواهد شد و می‌توانید اخبار شبکه یک و دو را با هم ببینید. نگران نباشید از ساعت دو تا هشت و نیم اتفاق خاصی نمی‌افتد.»

 شبکه دو «ضمن عذرخواهی از بینندگان محترم، اخبار ساعت بیست و سی در ساعت سه و بیست دقیقه بامداد پخش می‌شود.»

شبکه سه: «با عرض پوزش، فوتبال پخش نمی‌کنیم ولی به جایش یک فیلم سینمایی توپ برای‌تان آوردیم، بینید حالش را ببرید. بعداً نتیجه بازی را برای‌تان زیرنویس می‌کنیم. فعلاً صفر صفر هستند و هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشده… اوه اوه یک لحظه نزدیک بود گل بخوریم ولی به خیر گذشت. شما فیلم‌تان را ببینید.»

شبکه پنج «با عرض پوزش گویا عوامل سریال رعد و برق یادشان رفته بود، ماه رمضان چه زمانی شروع می‌شود و احتمالاً دور و برشان تقویم هم نداشتند. یک‌هو دیدند ای وای ماه رمضان شده است و نمی‌توانند سریال را برساند. ولی شما ناراحت نباشید یک سریال چینی برای‌تان آمده کرده‌ایم کم از رعد و برق ندارد و برای خودش صاعقه‌ای است.»

و داستان شگفتانه‌های تلویزیون همچنان ادامه دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا