کد خبر: 180403165598
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدندر دومین جشنواره ملی حکمت؛

فولاد هرمزگان به عنوان واحد منتخب معرفی شد

دومین جشنواره ملی حکمت در محل مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور معاون وزیر صمت و مدیران ارشد برگزار شد و از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد منتخب در حوزه حمایت از کالای ایرانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در دومین جشنواره ملی حکمت که با محوریت حمایت از کالای ایرانی- میعاد ملی- تولید داخلی برگزار شد، مدیران شرکت‌های برتر صنعتی و کارآفرینان نیز حضور داشتند و به بررسی روند فعلی در زمینه حمایت از تولید ملی، رشد تولید و چالش‌های آن در صنایع مختلف پرداختند.

از مهم‌ترین نکات مطرح شده در این جشنواره، این بود که مسیر اقتصادی کشور از شاهراه اقتصاد تولیدی که تلفیق با اقتصاد دانش بنیان است می‌گذرد و باید به آن به عنوان یک نقطه عطف نگریست‌.

ازجمله محورهای مطرح شده در این جشنواره می‌توان به مواردی همچون راهکارهای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال مولد، راهکارهای میل به افزایش بهره‌وری، کار و سرمایه در ارتقا تولید ملی، بررسی نقش تولیدکنندگان حاکمیت در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بررسی نقش تولیدکنندگان و حاکمیت در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، راهکارهای توانمندسازی صنایع ملی از طریق توسعه صادرات و دیپلماسی منطقه و معرفی مدیران و سازمان‌های برگزیده اقتصادی مطابق ماده ۲۰ سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

در پایان این جشنواره، از برگزیدگان جشنواره و شرکت‌ها و مدیران برتر در زمینه تولید ملی و حمایت از کالای داخلی تقدیر شد که تندیس شرکت برتر در حوزه حمایت از کالای ایرانی به شرکت فولاد هرمزگان تعلق یافت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا