کد خبر: 280203159834
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

قدردانی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل از کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به منظور قدردانی از مسئولان و کارکنان خیریه کهریزک در نگهداری از افراد ناتوان و معلول از این خیریه بازدید به عمل اورد.

در این دیدار آقای جوادی با اشاره به آیه شریفه قرآن در خصوص اینکه ” اگر یک نفررا نجات دهیم به مثابه زندگی بخشیدن به یک ملت است” افزود این عمل عظیم یعنی خدمت به پدران و مادران سالمند و همچنین معلولین این آسایشگاه خیرات و برکات بی اندازه دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت که یقیناً خداوند به تک تک شما خیر کثیر اعطا خواهد کرد.

ایشان در ادامه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش و فعالیت مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک ابراز امیدواری نمود که این تلاش ها و ایثارها قطعا و بلاشک نزد خداوند سبحان محفوظ و ملحوظ خواهد شد که با هیچ ابزار دنیوی قابل شمارش نخواهد بود.

آقای جوادی در این دیدار ضمن بازدید از بخش های مختلف با نحوه بستری، سرویس دهی، اقدامات نگهداری و توانبخشی معلولین و سالمندان آشنا شدند.

در پایان هیئت امنای آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از حضور مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در این آسایشگاه و بازدید از بخش های مختلف خواستار همکاری با موسسه اعتباری ملل در زمینه های مختلف شدند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا