کد خبر: 070803177902
جامعه و فرهنگشهردار منطقه ۱۵ در بازدید از نحوه خدمات رسانی روز بازار خاوران تاکید کرد:

لزوم ساماندهی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در روزبازار ها

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از نحوه خدمات رسانی روز بازار خاوران بر لزوم ساماندهی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی در روزبازار ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت پور شهردار منطقه ۱۵ در راستای توجه به کمک معیشت شهروندان و با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی، از روند فعالیت روز بازار خاوران در ناحیه ۲ این منطقه بازدید کرد.

شهردار منطقه ضمن بازدید میدانی از روز بازار خاوران، با غرفه داران و شهروندان مراجعه کننده دیدار و با ایشان گفت و گو کرد و در جریان درخواست ها و دغدغه های آن ها قرار گرفت.

الفت پور با تاکید بر اهمیت جلب رضایت شهروندان گفت: علاوه بر نقش موثر روز بازارها در سبد اقتصادی خانوارهای جنوب تهران، فعالیت افراد کارآفرین، زنان ، سرپرست خانوار و … در این روز بازار از نکات حائز اهمیت است که همواره باید مدنظر باشد.

شهردار منطقه در بازدید از بزرگترین روزبازار شهر تهران، افزود: این روز بازار به عنوان مرکزی در دسترس مردم جنوب شرق تهران و مورد اعتماد شهروندان است و ضروری است که مدیریت شهری بر ارتقای کیفیت خدمات رسانی ان توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی بازارهای روز جزو برنامه‌های اولویت دار این منطقه است افزود: در حال تبیین ساز و کاری مشخص برای اجرای اقدامات و تمهیدات لازم در ساماندهی روز بازارها هستیم .

همچنین، علیرضا غمخوار رئیس اداره ساماندهی منطقه ضمن ارائه گزارشی از نحوه فعالیت این روز بازار گفت: در راستای کمک به شهروندان منطقه تمام تلاش خود را به کار بسته و به مسایل مرتبط با روزبازارها به دقت رسیدگی می کند. وی همچنین به ساماندهی این روز بازار و یکسان سازی سایه بان های آن به رنگ آبی اشاره کرد و افزود: براساس دستورالعمل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران سایه بان های روز بازارهای واقع در منطقه با اولویت یکسان سازی شده است.

محمد علی الفت پور شهردار منطقه ۱۵ به همراه علی چگینی شهردار ناحیه ۲ و علیرضا غمخوار رئیس اداره ساماندهی منطقه با هدف بهبود کیفیت خدمات رسانی و بررسی مشکلات؛ از روند فعالیت روز بازار خاوران در ناحیه ۲ این منطقه بازدید کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا