کد خبر: 05110066885
اخبار شرکت هابانک و بیمه

مدیرعامل بیمه ایران‏: مدل عملیاتی بیمه ایران برای تحقق اهداف در زمان‌های مشخص طراحی شد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، یک جدول زمان‌بندی برای انجام کارها در بیمه ایران تعیین کرده‌ایم، گفت که بر همین اساس یک مدل عملیاتی طرح‌ریزی شده تا بتوانیم در زمان‌های مشخص و تعیین‌شده به اهداف مورد نظر برسیم.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، با بیان این مطلب در آیین ویژه قدردانی از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره سابق و مدیران ارشد بیمه ایران، اظهارکرد: بیمه ایران میراث بزرگی است که ازگذشتگان به دست ما رسیده است.

تیم جدید مدیریتی با همراهی همه کارکنان شرکت این فرصت را مغتنم می‌داند تا بتواند خدماتی ارزنده‌تر از همیشه برای همکاران، بیمه‌گزاران، ذی‌نفعان و صنعت بیمه داشته باشد.

ما این فرصت را توفیق فرض می‌کنیم و امیدواریم خدمات شایسته‌تری به هم‌میهنان عزیزمان عرضه کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران، در این جلسه که با حضور داریوش محمدی، سیدمحمد ناصر مبرقعی و یکتا اشرفی اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و روسای شعب استان تهران در محل ساختمان ایران زمین بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز به طور همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند، اضافه کرد: این جلسه فرصتی مغتنم برای قدردانی و تشکر از تلاش‌ها و زحمات دوستان بود. همه ما کم و بیش از معضلات، مشکلات و موارد متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد آگاه هستیم. صنعت بیمه علی‌رغم حضور بخش خصوصی، هنوز نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد؛ بنابراین باید تلاش کنیم پرتفوی خود را حفظ کنیم و دچار روزمرگی نشویم.

شریفی، مسئولیت اجتماعی را مفهومی بنیادی در مبحث سرآمدی دانست و تاکید کرد: بیمه ایران در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همواره یک شرکت پیشرو بوده و توانسته است در این حوزه خدمات ارزنده‌ای ارائه کند که از جمله این خدمات می‌توان به خدمات ارائه‌شده به زائران در حادثه منا اشاره کرد.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران در پایان خواستار ارتقای جایگاه و نقش بیشتر برای بیمه ایران در صنعت بیمه شد و افزود : کلید واژه‌های اصالت، اعتبار، افتخارات، اخلاق و پاکدستی و کارایی را با جدیت دنبال خواهیم کرد و از فرهنگ خوبی که در مدت یک سال گذشته در شرکت پایه‌ریزی شده مراقبت کرده و آنها را ادامه خواهیم داد.

امیدوارم در این جلسه از نظرات دوستان خود که به توفیق بازنشستگی نائل شده‌اند نیز بهره‌مند شویم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا