کد خبر: 03100062260
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مدیرعامل بیمه تعاون: نماد بیمه تعاون به‌زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می‌شود

مدیرعامل بیمه تعاون کشور گفت که نماد بیمه تعاون به‌زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می‌شود و مقدمات و نامه‌نگاری‌های این امر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، یونس مظلومی، در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه سرعت پرداخت خسارت اصلی‌ترین مزیت رقابتی بیمه تعاون است، افزود: برای ارتقای رضایت خسارت‌گیرندگان بیمه تعاون مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت‌گیرندگان راه‌اندازی شده و این مرکز مکلف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه‌گزاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پیگیر جلب رضایت او شود و این مرکز در بیمه‌های دیگر وجود ندارد.

مظلومی، سپس با بیان جلوگیری بیمه تعاون از تعطیلی ۳هزار واحد کسب و کار کوچک در دوران کرونا گفت: این بیمه ۱۰۰میلیارد تومان خسارت به واحدهای صنفی و کسب و کارهای صنایع کوچک و متوسط تعطیل‌شده بر اثر بحران کرونا پرداخت کرد.

مدیرعامل بیمه تعاون کشور از سهم ۳.۸درصدی آذربایجان شرقی از درآمدهای صنعت بیمه کشور نیز خبر داد و ابراز کرد: این میزان معادل سه هزار و ۸۰۰میلیارد تومان را تولید می‌کند که متوسط سهم بیمه تعاون در این استان هفت درصد است.

مظلومی ادامه داد: برای رقابت سالم و گشایش صنعت بیمه به تعداد شرکت‌های بیمه در کشور اضافه شده و فعالیت به سمت رقابتی پیش رفته است، گرچه به لحاظ شاخص‌های اقتصادی این رقابت کامل نیست و نیمه‌متمرکز است.

او افزایش تعداد شرکت‌های بیمه‌ای به‌دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابت‌های ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه‌نامه‌های کسب و کار که به‌عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می‌شود، در سایر حوزه‌های بیمه‌ای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا