کد خبر: 17120073392
اخبار شرکت ها

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: همواره جذب و استفاده از نخبگان را در دستور کار داریم

عطالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: در فولاد هرمزگان در مسائل تخصصی مصمم هستیم به سمت استفاده از تکنولوژی‌های نوین حرکت کنیم و این کنفرانس می‌تواند ما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

وی افزود: همواره جذب و استفاده از نخبگان را در دستور کار داریم و امسال ۷۰ نخبه شناسایی کردیم که این افراد در حوزه‌های مختلف صنعت تحصیل خواهند کرد تا بتوانیم پس از فارغ‌التحصیلی از آن‌ها استفاده کنیم.

معروفخانی خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان امسال توانست چندین تندیس و جایزه را در جشنواره‌های مختلف کسب کند که ازجمله آن‌ها می‌توان به تندیس سیمین تعالی سازمانی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: در دهه فجر چهار طرح بزرگ که سال‌ها مسکوت مانده بودند را کلنگ‌زنی کردیم.

در ادامه شاهد طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان نورد گرم ۳.۵ میلیون تنی و تولید ۱۰ میلیون تن فولاد خام در ستاره سیمین هرمز خواهیم بود. با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه فولاد هرمزگان برای حدود سه هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

معروفخانی

معروفخانی

امیدواریم با برگزاری این کنفرانس بتوانیم در ارتقای تکنولوژی گام‌های مهمی برداریم.

معروفخانی اظهار داشت: در دوره قبل شاهد آن بودیم که حتی با انعقاد قراداد میان فولاد هرمزگان و یک شرکت اروپایی، با اعمال تحریم‌ها شرکت اروپایی ایران را ترک کرد و این طرح بدون نتیجه ماند.

وی افزود: قصد داریم بدون کمک خارجی‌ها طرح‌های توسعه‌ای را ادامه دهیم و ابتدا توسعه به دو میلیون تن و سپس به سه میلیون تن فولاد را در دستور کار قرار خواهیم داد و تا احداث نورد پیش خواهیم رفت. قطعا برگزاری چنین همایش‌هایی به ما جهت شناسایی تکنولوژی‌های جدید و بومی‌سازی بدون حضور خارجی‌ها کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا