کد خبر: 21109911688
اخبار شرکت ها

مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی در همایش آنلاین پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار عنوان کرد: صنعت مشاوره باید به سوی مشاوره های فناورمحور سوق پیدا کند

ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در همایش آنلاین پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار اظهار داشت: صنعت مشاوره باید به سوی مشاوره های فناورمحور سوق پیدا کرده و به پیاده سازی استراتژی های مختلف منابع انسانی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، کیانی بختیاری شبکه مشاوران سازمان مدیریت صنعتی (شمسا) را واجد این تکنولوژی دانست و به شرکت کنندگان اطمینان داد تمامی فناوری ها و برترین مشاوران در این شبکه به کار گرفته خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد کسانی که در دوره های پرورش مشاوران حرفه ای کسب و کار شرکت می کنند به عنوان مشاوران ارشد در سازمان مدیریت صنعتی مشغول به فعالیت شوند و پروژه ها و طرح های ملی را رقم بزنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در بخش دیگری از سخنان خود تمامی پیشرفت های حوزه صنعت جهان را دارای دو رویکرد همپایه سازی صنعتی و همچنین جهش در تولید عنوان نمود که در هر دو مورد مشاور کسب و کار نقش عمده ای به عهده دارد.

کیانی بختیاری با اشاره به انجام بیش از ۵۰۰۰ پروژه مشاوره در سطح بنگاه های خصوصی و سازمان های دولتی، در سازمان مدیریت صنعتی، به تعریف جدید از نیروی انسانی بعنوان نیروی انسانی بالقوه پرداخت و اظهار داشت: دو هدف در شبکه شمسا دنبال می شود، اول شناسایی و توانمندسازی علاقمندان به صنعت مشاوره و دوم کمک به دستیابی فعالان این حوزه جهت دستیابی به سطوح ارشدیت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اساس شکل گیری سازمان مدیریت صنعتی را بر مبنای مشاوره دانست و به بیان شکل گیری کلینیک های صنعت در ابتدای تاسیس این سازمان و نجات صنایع از بحران پرداخت.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برندسازی مشاوران طی حل مساله صنعت و بنگاه های مشخص تصریح کرد: فارغ التحصیلان سازمان مدیریت صنعتی در گذشته تنها در صورتی موفق به اخذ مدرک سازمان می شدند که مساله ای از صنعت را حل می کردند و از این راه به صورت کاربردی، توانمند سازی در آن ها صورت می پذیرفت.

وی در پایان نوید استفاده از بورسیه برای شرکت کنندگان با مدارج بالا را داد و خاطرنشان کرد طرح های مشاوره ای سازمان مدیریت صنعتی به این افراد ارجاع داده خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا