کد خبر: 27040038046
ورزش

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال ایران برای اعزام به الکمپیک توکیو برگزار شد

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران به همراه بدرقه این تیم جهت اعزام به به المپیک توکیو ۲۰۲۰ در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.


ویروس کرونا باعث شده بود تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز به تعویق بیفتد. اما با یک سال تاخیر تا چند روز دیگر شاهد برگزاری این مسابقات خواهیم بود و تیم ملی بسکتبال ایران با شایستگی هرچه تمام در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. هم گروه شدن با تیم‌های آمریکا، فرانسه و چک، فرصتی خواهد بود تا با کسب تجربه‌های مهم، شاهد درخشش تیم ملی بسکتبال ایران در این تورنمنت باشیم.


در ابتدای این مراسم از تیم سه نفره بسکتبال بانوان ایران تقدیر شد و به رسم یادبود هدایایی از طرف داریاهمراه اسپانسر فدراسیون بسکتبال به اعضای تیم و کادر فنی اهدا شد.در ادامه کلیپی در سالن پخش شد که در آن عموم مردم با امضا کردن پرچم جمهوری اسلامی ایران برای تیم ملی بسکتبال آرزوی موفقیت می‌کردند.

پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون بسکتبال و مربی تیم ملی و برگزاری جلسه پرس‌وپاسخ با اصحاب رسانه، از کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال ایران صمد نیکخواه بهرامی که به عنوان پرچم‌دار کاروان المپیک ایران در رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ انتخاب شده، دعوت شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به ایشان تحویل داده شد.

به رسم یادبود بازیکنان تیم ملی بسکتبال و اعضای کادرفنی پیراهن تیم ملی را قبل از اعزام به المپیک توکیو ۲۰۲۰ امضا کردند. همچنین از طرف داریاهمراه اسپانسر فدراسیون بسکتبال از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بسکتبال در این مراسم تقدیر به عمل آمد و هدایایی تقدیم شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا