کد خبر: 01110066010
روزنامهعصر انقراض (طنز)

مرگ در نمی‌زند (طنز)

راضیه حسینی، اپلیکیشن سنگ قبر!

«با عنایت به افزایش قیمت سنگ قبر در بازار که بتازگی شاهد آن هستیم گروهی از جوانان خوش فکر و با استعداد و با انگیزه ، متشکل از مهندسین عمران و کامپیوتر به منظور حل این مشکل به شکل کاملاً نوآورانه‌ای و برای رفاه حال مردم عزیز در کشور اقدام به طراحی و راه اندازی سایت و اپلیکیشن آنلاین نموده‌اند که در آن انواع سنگ قبر و سنگ مزار با کیفیت و قیمتی استثنایی با تخفیفات ویژه ارائه شده است.»

به سلامتی فناوری به بازار مرگ هم رسیده. شاید چندوقت دیگر اپلیکیشن «مرده‌شور» هم راه‌اندازی شود و در توضیح آن بگویند: «با عنایت به این‌که ممکن است گاهی پشت در غسالخانه شلوغ شود و میت‌ها روی زمین بمانند، برای رفاه حال بازماندگان، اپلیکیشنی طراحی کرده‌ایم که در محل، عملیات شستشو و غسل میت را انجام می‌دهد و خیلی تمیز، کفن‌پیچ‌شده و کافور زده تحویل شما می‌دهد.»

 احتمالاً با این جملات هم مواجه خواهیم شد:« اگر در هنگام شستشو متوجه شدید که ای دل غافل، میت، کفن ندارد، اصلاً نگران نشوید. می‌توانید به اپلیکیشن کفن‌فروش مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید انواع کفن‌های متنوع با طرح‌های زیبا و جنس اعلا مشاهده کنید. ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم. اگر دوتا یک‌جا بخرید، یک عدد رایگان هم به شما خواهیم داد.

ممکن است در هنگام خرید کفن یادتان بیاید، مرده موردنظر گور ندارد که کفن داشته باشد. اصلاً نگران نباشید. در اپلیکیشن گوریاب برای شما بهترین قبرها را با کمترین قیمت ارائه کرده‌ایم. فقط کافی است به آن سری بزنید تا از شرایط استثنایی و تخفیف‌های «بلک‌‌فرایدی‌نایت» (همان شب جمعه خودمان) ما اطلاع به دست بیاورید.

اگر بعد از گذراندن همه این کارها، تازه یادتان آمده که اصلاً مرده ندارید، باز هم نگران نباشید. به هیچ اپلیکیشنی نیاز نیست. سیل، زلزله، فرونشست زمین، آتش‌سوزی، صاعقه‌های عجیب و غریب و انواع بلایای طبیعی یک طرف. خودروهای بدون ایربگ، جاده‌های ناایمن،  هواپیماهای فرسوده، اتوبوس‌های بدون ترمز و …هم طرف دیگر. همه چیز برای یک مرگ سریع، فوری و انفجاری آماده است.

البته همیشه درصدی خطا هم وجود دارد و ممکن است تعدادی جان سالم در ببرند، ولی نگران نباشید بالاخره همه یک روزی گذرشان به ما می‌افتد. ما برای هشتادسال آینده هم می‌توانیم انواع خدمات را رزرو کنیم.»

کسی چه می‌داند. شاید خدمات آنلاین به دنیای پس از مرگ هم برسد. مثلاً نکیر و منکر یک ویس بفرستند داخل قبر و بگویند امتحان به صورت آنلاین برگزار می‌شود. ده دقیقه برای پاسخ به سؤالات وقت دارید. هرکسی که نتواند جواب کامل بدهد یک استیکر گرز آتشین برایش می‌فرستیم که با دیدنش عصب‌‌های درد، فعال و کاملاً حس خوردن گرز توی سر به آدم منتقل خواهد شد.  اگر زیادی خنگ‌بازی دربیاورید ممکن است گیف چشم خونین هم نصیب‌تان شود و از ترس، یک بار دیگر بمیرید.

حتی شاید جناب عزرائیل هم دیگر حضوری نرسد، فقط یک پیام بفرستد و بگوید: «هر وقت سین کردی یعنی مردی.»

این‌طوری می‌شود که مرگ هم دیگر در نمی‌زند، و فقط پیام می‌دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا