کد خبر: 08090058301
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مشارکت پست‌بانک در تامین مالی جمعی کسب و کارهای دانش‌بنیان

پست‌بانک به‌عنوان بانک دولتی متولی بانکداری خرد و بخش IT و ICT و شرکت گروه پیشگامان کارآفرینی کارن (شرکت مورد تایید فرابورس ایران برای برگزاری طرح‌های تامین مالی جمعی)، قرارداد تعهد سرمایه‌گذاری در اوراق مشارکت تامین مالی جمعی امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک، براساس قرارداد منعقده، تعهد پست‌بانک به سرمایه‌گذاری به میزان میانگین۱۰درصد از مبلغ سرمایه مورد نیاز هر پویش تامین مالی جمعی در طرح‌های موضوع قرارداد جمعا تا سقف ۳۴میلیارد ریال است.

بنابر این گزارش، تعهد سرمایه‌گذاری گواهی شراکت متقاضیان طرح‌های تامین مالی جمعی مورد تایید کارگروه ارزیابی شرکت فرابورس ایران بر روی سکوی کارن کراد است.

در این قرارداد منظور از متقاضیان طرح‌های تامین مالی جمعی دقیقا برگزیدگان برنامه تلویزیونی «کارویا» است که این برنامه برای ترویح کارآفرینی، معرفی کسب و کارهای دانش‌بنیان و جذب سرمایه برای رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان تهیه شده است که از سوی شرکت صندوق نوآوری و شکوفایی تولید و از طریق صدا و سیمای ایران پخش و منتشر می‌شود که در انتهای هر برنامه شرکت‌های منتخب برای تامین مالی از عموم مردم بر روی سکوی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خواهند رفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا