کد خبر: 24020182199
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

معشیت و رفاه کارکنان، اولویت اول بزرگترین بانک کشور

دکتر ابراهیمی بر ضرورت حفاظت از دستاوردهای بزرگ بانک سپه و تمرکز بر ماموریت‌های خطیر آتی این بانک تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکترآیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه دردیدار صمیمانه۶ ساعته با نمایندگان کارکنان و مدیران منابع انسانی  مناطق واستان ها که صبح امروز(شنبه ۲۴ اردیبهشت ) در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد، حفاظت از دستاوردهای بزرگ نخستین بانک ایرانی و تمرکز بر ماموریت‌های مهم آتی این بانک را تکلیف امروز همه کارکنان دانست.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه در بانک اظهار داشت:  در حال حاضر معیشت و رفاه کارکنان از اولویت‌های بانک است و هیچ یک از کارکنان بانک و خانواده آنها نباید احساس نارضایتی کنند.

دکتر ابراهیمی افزود : مدیران استانها مکلف به رسیدگی به مشکلات کارکنان و پاسخگویی به سوالات آنها هستند.

وی خطاب به کارکنان بانک نیز گفت: از کارکنان انتظار می‌رود با درک صحیح از فرایند ادغام در بانک سپه و با توجه به دستورالعمل ها و چارچوب های قانونی ، با سعه صدر و صبوری ، این فرصت را به مدیران بدهند تا به پیگیری مسائل و مشکلات رفاهی و معیشتی آنان بپردازند و مطمئن باشند مدیران بانک از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت کارکنان کوتاهی نخواهند کرد .

میرعامل بانک سپه حفظ شأن بانک وکارکنان آن و جلوگیری از تبعیض و بی‌عدالتی را از دیگر اولویتهای بانک عنوان کرد و از برگزاری مجامع بانک در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر ابراهیمی بر لزوم تجمیع ساختارادارات رفاه و آموزش در زیر مجموعه نیروی انسانی بانک تاکید و از تشکیل اداره امور مدیران در مجموعه سرمایه انسانی برای مسئولیت های آتی بانک خبر داد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا