کد خبر: 04100062362
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

مهرسلامت دانا؛ طرح جدید بیمه دانا در حوزه درمان

بیمه دانا با صدور بیمه‌نامه درمان انفرادی برای خانواده‌ها در قالب طرح «مهرسلامت» دانا بار دیگر به خدمت‌‌رسانی و مشتری‌مداری معنای تازه‌ای بخشید.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، این شرکت پس از اجرایی‌شدن طرح‌های موفق مهردانا و رفاه دانا که به تازگی در صنعت بیمه، گسترش یافته، خدمت جدید دیگری در حوزه سلامت به خانواده‌‌ها ارائه می‌کند که به طرح مهرسلامت شهرت یافته است.

طرح مهرسلامت دانا به منظور پوشش بیمه‌ای برای آحاد جامعه علی‌الخصوص افراد شاغل در موسسات،کارگاه‌ها و فروشگاه‌ها و اعضائ صنوف، کانون‌ها و ساکنان مجتمع‌های مسکونی، خانواده‌ها و… ازسوی شرکت سهامی بیمه دانا با حدود نیم قرن تجربه درحوزه بیمه‌های اشخاص ارائه می‌شود.

دراین طرح پوشش‌های بیمه‌های متنوعی ازقبیل بستری در بیمارستان شامل درمان طبی وجراحی‌های عمومی و تخصصی، زایمان، رفع عیوب انکساری چشم (لیزیک)، آزمایشات، دارو، ویزیت، دندانپزشکی و…ارائه می‌شود.

در طرح مهرسلامت، بیمه‌شده اصلی به همراه افراد تحت تکفل (به استثنای والدین) می‌توانند تحت پوشش قرار گیرند و هر بیمه‌گزار (خانواده) مجاز به انتخاب طرح متناسب با سلیقه و نیازهای خود از میان طرح‌های متنوع است.

سقف تسهیلات طرح مهرسلامت، ۱۰۰میلیون ریال است و بیمه‌شدگان طرح می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی (حسب هماهنگی‌های انجام‌شده) حق بیمه متعلقه را در قالب اقساط ۱۲ماهه پرداخت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا