کد خبر: 11100063327
اخبار شرکت ها

وزن درآمدزایی سیمان تهران در بورس کالا ۷۰ درصد سنگین شد

میزان درآمدزایی این شرکت حاکی از آن بوده که سیمان تهران در این هفته با رشد ۱۰ میلیارد ۵۱۸ میلیون تومانی درآمدها، توانست به ارزش معاملات ۲۵ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان برسد.

به گزارش عصر اقتصاد، سیمان تهران در روند معاملات منتهی به ۱۰ دی ماه در بورس‌کالا به نسبت هفته‌های گذشته، درآمدی با جهش را به ثبت رساند به نحوی که می‌توان میزان درآمدزایی را نسبت به هفته گذشته با رشد ۷۰ درصدی درآمد‌ها مشاهده کرد.

میزان درآمدزایی این شرکت حاکی از آن بوده که سیمان تهران در این هفته با رشد ۱۰ میلیارد ۵۱۸ میلیون تومانی درآمدها، توانست به ارزش معاملات ۲۵ میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان برسد.

شرکت سیمان تهران در هفته‌ای که گذشت باعرضه ۲ کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و نگاهی به معاملات «تیپ ۲»، و «سیمان تیپ ۵» گام به معاملات بورس کالا گذاشت و خبری از سیمان «پوزولانی و تیپ ۴۲۵-۱» در سبد کالایی این کارخانه نبود.

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران در هفته‌های گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و در هفته منتهی به ۱۰ دی‌ماه نیز به‌عنوان لیدر سبدکالایی این شرکت نام گرفت.

این شرکت با تقاضای بیش از ۸۱ هزار تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه بالغ بر ۴۹ هزار و ۵۰۰ تن بود و در مجموع این سیمان‌ساز توانست از این بخش، ۲۵ میلیارد و ۲۰۱ میلیون تومانی درآمد را عاید شرکت شد.

نکته جالب توجه آنجاست که میانگین نرخ فروش سیمان تیپ ۲ این شرکت نسبت به هفته گذشته با کاهش ۳ درصدی نرخ همراه بوده اما؛ میزان حجم فروش‌ها، تمام کاستی‌ها را پوشش داد و این سیمانی به نسبت هفته گذشته ۱۱ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان بیشتر فروخت.

«سیمان تیپ ۵»

استقبال از عرضه سیمان تیپ ۵ که این هفته به سبد معاملات این سیمانی بازگشت عرضه ۵۰۰ تنی و معامله تمام این کالا را در برداشت که ۳۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان نیز در این بخش درآمد کسب شد

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا