کد خبر: 27119915938
بانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان و کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا از سوی بانک دی

بانک دی که از تابستان سال جاری حمایت جدی از کادر درمان و کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا را در دستور کار  قرار داده، تا کنون بیش از هزار و ۷۴۵میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف این طرح پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، مهدی پورمهر، رئیس اداره بازاریابی بانک دی با اعلام این خبر گفت: این میزان منابع در قالب تسهیلات یا کارت اعتباری به صاحبان کسب ‌و‌کارهای آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و نیز فعالان نظام سلامت کشور و کادر درمان پرداخت شده است.

او با بیان این که این اقدام به منظور قدردانی از فعالان اقتصادی و نیز عمل به مسئولیت اجتماعی بانک دی عملیاتی شده است، اظهار کرد: بانک دی با طراحی بسته حمایتی ویژه اقشار مختلف، تلاش می‌کند در روان‌سازی فعالیت‌های اقتصادی کشور نقش خود را ایفا کند.

رئیس اداره بازاریابی بانک دی افزود: پرستاران، بهیاران، کارکنان شاغل در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز سلامت و کارکنان شاغل در حوزه سلامت (بیمارستان‌ها، کلینک‌ها، آزمایشگاه‌ها و …) با ارائه معرفی‌نامه رسمی و گواهی اشتغال به کار از مراکز متبوع می‌توانند از طرح بسته حمایتی بانک دی بهره‌مند شوند.

به گفته پورمهر، بسته حمایتی از آسیب‌دیدگان ویروس کرونا در قالب کارت اعتباری و تسهیلات رفع احتیاجات ضروری خانوار در اقساط ۳۶ماهه تا سقف ۵۰۰میلیون ریال، قابل پرداخت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا