کد خبر: 06100062786
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۲۷ هزار فقره وام ودیعه مسکن از سوی بانک صادرات

تعداد وام ودیعه مسکن پرداخت‌شده از سوی بانک صادرات تا پایان آذر سال جاری از ٢٧هزار فقره گذشت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ، این بانک به منظور حمایت از مستاجران در دوران شیوع کرونا و از آغاز طرح ویژه پرداخت وام ودیعه مسکن از ابتدای شهریور ١٣٩٩تاکنون ٢٧هزار و ۴۴۴فقره وام ودیعه مسکن معادل شش هزار و ۵٨٨میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت کرده است.

بانک صادرات طی ٩ماه اول سال جاری، ١٢هزار و ٣۵١فقره وام ودیعه مسکن به ارزش بالغ بر ٣هزار و ٧۴۴میلیارد ریال پرداخت کرد. همچنین تعداد وام‌های ودیعه مسکن پرداخت شده از سوی این بانک در سال ٩٩بیش از ١۵هزار و ٩٣نفر به  ارزش دو هزار و ٨۴۴میلیارد ریال بوده که جمعا از آغاز طرح ویژه پرداخت این وام تاکنون ٢٧هزار و ۴۴۴فقره وام ودیعه مسکن معادل شش هزار و ۵٨٨میلیارد ریال به واجدان شرایط پرداخت شده است.

کمک به اقشار آسیب‌پذیر در دوران شیوع بیماری کرونا و کسب‌وکارها از جمله برنامه‌های حمایتی بانک صادرات در جهت انجام مسئولیت ‌اجتماعی در دو سال اخیر بوده که پرداخت وام ودیعه مسکن برای مستأجران، از ابتدای شهریور سال ١٣٩٩، به اجرا درآمده است.

کمک به طرح‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی که طی سالیان گذشته از سوی بانک صادرات همواره در قالب توانمندسازی خانواده‌های نیازمند انجام شده است، همچنان مورد توجه است به نحوی که در ٩ماهه اول سال جاری هزار و ٩٣٠فقره وام به ارزش بالغ بر ٨٩۶میلیارد ریال به واجدان شرایط در این سازمان پرداخت شده است.

بانک صادرات طی همین مدت به پشتیبانی زندانیان نیازمند نیز توجه داشته و به ١٩۵نفر از این زندانیان بیش از ١٩٠میلیارد ریال وام پرداخت کرده که در مقایسه با ٩ماهه ١۴٠٠ بیش از ٧١درصد رشد داشته است.

بانک صادرات طی ٩ماه اول سال ١۴٠٠با پرداخت بیش از ١۵٨هزار فقره تسهیلات با نرخ‌های ترجیحی و قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١١۴هزار میلیارد ریال درقالب مسئولیت‌های اجتماعی به واجدان شرایط در بخش‌های مختلف اقتصادی و معیشتی پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵٧درصد رشد ثبت کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا