کد خبر: 22100065007
بازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت بیت کوین تا آخر هفته

بیت کوین روند بازیابی قیمت خود را از بالای سطح ۴۲,۰۰۰ دلار آغاز کرده است. خریداران یک بار توانستند خود را به ۴۳,۰۰۰ دلار برسانند و اکنون به‌دنبال عبور از ۴۳,۵۰۰ دلار هستند.

بیت کوین به‌تازگی یک سطح حمایتی جدید تشکیل داده و خود را به بالای ۴۲,۰۰۰ دلار رسانده است. شب گذشته قیمت از ۴۲,۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته عبور کرد و روند کلی بازار تا حدودی صعودی شد.

در ادامه شتاب صعودی قیمت بیشتر شد و بیت کوین توانست از ۴۳,۰۰۰ دلار عبور کند. اوج قیمت اکنون در نزدیکی ۴۳,۱۲۷ دلار شکل گرفته است و بازار در حال اصلاح رشد ساعات پیش است. بیت کوین در حال حاضر با قیمتی پایین‌تر از ۴۲,۸۰۰ دلار و سطح ۲۳.۶ درصد اصلاحی فیبوناچی معامله می‌شود. گفتنی است که در این تحلیل سطوح فیبوناچی بر اساس حرکت صعودی قیمت از ۴۱,۳۱۵ دلار تا اوج ۴۳,۱۲۷ دلاری تنظیم شده است.

علاوه بر این، یک خط روند صعودی هم در نمای ۱ ساعته بازار حمایتی را در سطح ۴۲,۲۰۰ دلار تشکیل داده است. گفتنی است که قیمت همچنان بالاتر از حمایت ۴۲,۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.

در صورت صعودی‌شدن بازار، نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی قیمت در ۴۳,۰۰۰ دلار خواهد بود و پس از آن خریداران برای عبور از ۴۳,۲۰۰ دلار تلاش خواهند کرد. ادامه‌داشتن روند صعودی می‌تواند با جهش قیمت به ۴۴,۰۰۰ دلار همراه باشد. پس از آن هم سطح ۴۵,۰۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت کلیدی پیش روی قیمت عمل می‌کند.

از سوی دیگر، اگر خریداران باز هم نتوانند مقاومت ۴۳,۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارند، ممکن است اصلاح عمیق‌تر قیمت آغاز شود. در این صورت نزدیک‌ترین حمایت پیش روی قیمت در ۴۲,۵۰۰ دلار خواهد بود و پس از آن ۴۲,۲۰۰ دلار به‌عنوان حمایت کلیدی قیمت عمل خواهد کرد.

حمایت خط روند صعودی روی نمودار و سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی هم درست در همین ناحیه قرار گرفته است. شکسته‌شدن حمایت خط روند صعودی می‌تواند با سقوط قیمت تا ۴۱,۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته همراه شود. با ادامه‌ این روند سقوط به حمایت ۴۰,۵۰۰ دلار محتمل خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD) در حال خروج از محدوده صعودی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم بالای سطح ۵۰ قرار دارد.

همان‌ طور که گفته شد، ۴۲,۲۰۰ و ۴۱,۸۰۰ دلار حمایت‌‌های کلیدی بیت کوین هستند و ۴۳,۰۰۰، ۴۳,۲۰۰ و ۴۴,۰۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌‌‌های پیش روی قیمت عمل می‌کنند.

 منبع: ارز دیجیتال

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا