کد خبر: 250703176444
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنمدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان:

گواهینامه ۶ استاندارد فولاد هرمزگان با موفقیت تمدید شد

فرایند ممیزی برخی از استانداردهای مدیریتی در فولاد هرمزگان در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۳ مهر ماه با موفقیت انجام و ۶ گواهینامه استاندارد این شرکت تمدید شد.

مرضیه حمیدی مدیر مهندسی صنایع فولاد هرمزگان با اعلام این خبر گفت: شرکت فولاد هرمزگان، با پیشینه‌ای راسخ در صنعت فولاد، نه تنها به تعهدات خود در قبال استانداردهای بین‌المللی پایبند بوده است، بلکه تلاش‌های مستمری نیز در جهت بهبود مستمر و فراتر از این الزامات داشته و تمدید سالانه گواهینامه‌ استانداردها، نمادی از این اراده و تلاش است.

وی افزود: در عصر رقابت جهانی، حفظ استانداردها و بهبود مستمر کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط زیست، برای شرکت فولاد هرمزگان، موجبات دستیابی به مزیت رقابتی پایدار را فراهم می‌آورد. تمدید گواهینامه‌ها در شرکت نشان‌دهنده تعهد به کیفیت است.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: گواهینامه‌ استانداردها و خطوط راهنمای اخذ شده از سال ۱۳۹۴ تاکنون شامل سیستم‌‌های مدیریت کیفیت (ISO 9001)، مدیریت محیط‌زیست (ISO14001)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغل (ISO 45001)، مدیریت ادعای مشتریان (ISO10002)، مدیریت رضایت مشتری (ISO10004) ، مدیریت انرژی (ISO 50001) ، مدیریت کیفیت آزمایشگاه (ISO 17025) و مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان (ISO10015) است.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: فولاد هرمزگان با تمدید گواهینامه‌های استاندارد، تعهد خود را به کیفیت در تمام ابعاد سازمان نشان داده است. این شرکت با بهبود مستمر در فرایندها ، تلاش می‌کند تا در آینده نیز استانداردهای جدیدتری را به ویژه در قالب بازطراحی فرایندهای کسب و کار پیاده‌سازی کند و همچنین به جستجو و به کارگیری راهکارهای جدید برای رویارویی با چالش‌های آتی ادامه دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا