کد خبر: 06110066957
اخبار شرکت ها

آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت مس شهید باهنر

بمناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه (س)، روز مادر و گرامیداشت هفته زن، از بانوان شاغل در  شرکت مس شهید باهنر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر ، در این مراسم که با حضورضیائی مدیرعامل، مقصودی معاون تکنولوژی و توسعه و عضو هیئت مدیره و اثنی عشری معاون اجرایی و پشتیبانی این شرکت برگزار شد؛ مدیرعامل مس باهنر ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) به نقش و جایگاه زن در خانواده و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: در عصر حاضر و با تغییرات پیش آمده در اغلب محیط های کاری ، زنان عهده دار مسئولیت های بزرگ و مهم هستند و نقش بسزایی در موفقیت ها دارند.

مدیر عامل مس باهنر خاطر نشان کرد: در دین اسلام جایگاه ویژه ای برای مقام زن و علی الخصوص مادر وجود دارد که در شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و دیگر زنان شاخص در تاریخ، تبلور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه زنان همگام با مردان می توانند در جهت تولید ثروت تلاش نمایند، به جایگاه آنان در کار و صنعت بویژه در شرکت مس باهنر اشاره کرد و افزود: زن بخاطر دقت نظری که در کارها دارد می تواند در محیط صنعتی کیفیت کارها را ارتقا دهد و ما این موضوع را در مس باهنر به عینه شاهد بوده‌ایم.

ضیائی در ادامه تأکید کرد: امروز مجموعه عظیم مس باهنر با موفقیت هایی که بدست آورده، و ثبت رکوردهای مختلف، ثابت کرده است که بسیار توانمند شده و آماده انجام کارهای بزرگتر در آینده است و در این مسیر همکاران خانم قطعا حضوری موثر و کلیدی خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی در ادامه این جلسه ۴ نفر از همکاران خانم به نمایندگی از دیگر همکاران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان با اهدا هدیه به رسم یادبود ازخواهران شاغل در مس شهید باهنر تجلیل شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا