کد خبر: 200102125394
اخبار شرکت ها

آخرین تلاش ها و برنامه ریزی ها برای راه اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس

 نشست هماهنگی راه‌اندازی پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس امروز به ریاست مهندس نشان‌زاده مقدم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار در سالن جلسات این پروژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، در این نشست که مدیران حوزه‌های مختلف ستاد و مدیران و کارشناسان پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس حضور داشتند، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این پروژه، افتخار ماندگار دوره جدید مدیریت این گروه است، گفت: برای اجرای این پروژه که به زودی با حضور ریاست محترم جمهور و مسئولان ارشد کشور به بهره‌برداری می‌رسد، یک و نیم میلیارد دلار هزینه شده است.

وی تأکید کرد: تا زمان بهره برداری ، حضور همه مدیران و کارشناسان در سایت و نظارت و پایش لحظه ای همه بخش های پروژه الزامی است. طرح زیست محیطی ارزش آفرین دکتر مهدی سیفی رییس هیأت مدیره پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس و دستیار ویژه معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: با بهره‌برداری از پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس علاوه بر خلق ثروت در صنعت پتروشیمی، گازهای مشعل‌های غرب کارون خاموش و بخشی از تعهدات بین‌المللی ایران در حوزه محیط زیست ایفا می‌شود.

در این نشست مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف به تشریح آخرین اقدامات و وضعیت این حوزه پرداختند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا