کد خبر: 141201123116
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آخرین شرایط کمپین بیمه آتش سوزی بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون مدتی است کمپینی را راه اندازی کرده که بر اساس آن، به خریداران بیمه بدنه اتومبیل، یک فقره بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی نیز اهدا می شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون حسن پوراسکندری مدیر بیمه های آتش سوزی  در توضیح علت طراحی کمپین اهدای یک بیمه نامه آتش سوزی رایگان به خریداران بیمه بدنه اتومبیل گفت: علت اصلی آن را می توان در تحولات بازار و نیز ایجاد یک بانک اطلاعاتی از بیمه گزاران خرد جست و جو کرد. در حال حاضر رقابت در بازار بیمه گری، به ویژه در رشته آتش سوزی و بدنه اتومبیل بسیار زیاد است.

از سوی دیگر، برخی محدودیت های اعمال شده در صدور بیمه نامه های آتش سوزی مانند ضرورت عضویت در سامانه جامع انبارها و یا ثبت کد پستی برای منازل مسکونی، باعث ریزش هایی در پرتفوی بیمه های آتش سوزی برای همه شرکت ها شده است.

در حوزه بیمه بدنه هم با توجه به افزایش قیمت ها در بازار، تمایل برای خرید این بیمه نامه کمتر شده و از سوی دیگر، بیمه تعاون نیز هر خودرویی را بیمه نمی کند، چون خودروهای دارای ضریب خسارت پایین، برای شرکت ما در اولویت قرار دارند.

وی افزود: جمع این موارد، باعث شد شرکت به فکر طراحی یک کمپین بیافتد که نه تنها به افزایش فروش بیمه نامه کمک کند، بلکه برای بیمه گزار نیز از جذابیت کافی برخوردار باشد.

همچنین با این اقدام، ضمن تقویت خرده فروشی در شرکت، بانک اطلاعاتی خوبی نیز از بیمه گزاران تهیه می شود که می تواند در سال های آینده به کمک شبکه فروش ما بیاید.

وراسکندری در مورد جزئیات بیمه آتش سوزی رایگان که در اختیار بیمه گزاران قرار می گیرد گفت: بیمه نامه یک ساله ای است که با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان، فقط ساختمان مسکونی را در قبال خطرات اصلی آتش سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله تحت پوشش قرار می دهد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا