کد خبر: 21020025948
بانک و بیمهروزنامه

آزادی ۱۴نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با حمایت مالی بانک توسعه تعاون

مدیرعامل بانک توسعه تعاون، در دیدار با اعضای ستاد دیه ضمن اعلام پرداخت تعهدات مالی ۱۴نفر از محکومان مالی و جرائم غیر عمد از سوی بانک توسعه تعاون، بر حمایت جدی از این ستاد در حمایت و آزادسازی زندانیان مشمول حمایت، تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان که در محل ساختمان مرکزی این بانک با حضور اعضای هیات‌مدیره بانک و علی مهربان، قائم‌مقام ستاد دیه برگزار شد، با اشاره به ماهیت دولتی و توسعه‌ای بانک توسعه تعاون، گفت: با توجه به اینکه بانک‌های توسعه‌ای باهدف انتفاع صرف تشکیل نمی‌شوند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون در بخش مسئولیت‌های اجتماعی تمرکز یافته و ما در بانک علاوه بر وظایف تکلیفی از سوی قانون‌گذار و نهادهای بالادستی، جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های عملیاتی برای حمایت از بخش‌ها و اقشار مختلف در نظر داشته و داریم.

مهدیان افزود: بانک توسعه تعاون در سال‌های کوتاه فعالیت خود همواره با تخصیص اعتبار در حمایت از آسیب‌دیدگان سیل، زلزله و بحران‌های اقتصادی از جمله حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده در ایام فراگیری بیماری کرونا، تلاش‌های موثری در جهت تحقق رسالت حمایتی خود به انجام رسانده و همچنان در این بخش وظایف جدی برای خود قائلیم.

او اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقدامات خوبی که در ستاد محترم دیه انجام پذیرفته و عزم جدی بانک توسعه تعاون در حمایت از این ستاد، این آمادگی وجود دارد تا همکاری‌ها و تعامل فی ما بین گسترش و تداوم یابد.

در این دیدار با موافقت اعضا مقرر شد تا مقدمات آزادسازی ۱۴نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با پرداخت تعهدات مالی ایشان از سوی بانک توسعه تعاون فراهم‌شده و تا پیش از عید سعید فطر، آزادی این افراد محقق گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا