کد خبر: 17120073349
اخبار شرکت ها

آغاز بکار دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری در محل تالار آوینی شهر بندرعباس و با میزبانی شرکت فولاد هرمزگان

دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری در محل تالار آوینی شهر بندرعباس و با میزبانی شرکت فولاد هرمزگان آغاز به کار کرد.

پخش مستقیم این کنفرانس را می توانید از طریق اینک زیر دریافت نمایید.

hoscolive.ir

گردهمایی بیش از ۲۳۰ کارشناس و متخصص فولاد

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان از گردهمایی بیش از ۲۳۰ کارشناس و متخصص فولاد در دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته‌گری خبر داد. رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان درحاشیه اولین روز از دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته‌گری که امروز سه شنبه ۱۷ اسفندماه در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد،‌ به خبرنگار ایلنا گفت: این کنفرانس خوشبختانه با استقبال بسیار خوب کارشناسان و ریخته گران صنعت فولاد روبه‌روشد و در آن بیش از ۲۳۰ نفر از کارشناسان و متخصصان این حوزه گرد هم آمده‌اند و با ارائه مقالات و حضور در کارگاه‌های تخصصی به تبادل نظر می‌پردازند.

وی ادامه داد: هدف ما بیشتر برقراری ارتباط بین صنعت و دانش در بین فولادگران است و اینکه بتوانیم مشکلات خودمان را مطرح نموده و با همفکری سایر متخصصان راه حلی برای آن پیدا کنیم.

همچنین بتوانیم بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را که حمایت از رویدادهای علمی است به انجام برسانیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم در طی این دو روز با حمایت شرکت‌های دانش بنیان بتوانیم به اهداف این همایش دست یابیم.

فولاد هرمزگان میزبان دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰

دومین کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم ۱۴۰۰ به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در تالار شهید آوینی بندرعباس تا دقایقی دیگر آغار بکار می کند.

این کنفرانس بین‌المللی قرار است به مدت دو روز ۱۷ و ۱۸ اسفند مهمترین مباحث روز این بخش را توسط متخصصان داخلی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار دهد.

سرفصل هایی همچون شناسایی آخرین تکنولوژی و دستاوردها در حوزه‌ فولاد سازی و ریخته گری مداوم،

شناسایی مشکلات و نیازهای تکنولوژی و بومی سازی قطعات در جهت رفع موانع تئوریک توسعه ای و فناورانه ، توجه ویژه به نخبگان دانشگاهی فعال در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم و معرفی پتانسیل های سرمایه‌گذاری در منطقه هرمزگان در زمینه تولید فولاد از جمله برنامه این کنفرانس دوروزه است.

براساس برنامه ریزی انجام شده این کنفرانس به صورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مجازی برگزار می شود.

ارائه تخصصی مقالات فولاد سازی توسط استادان بین‌المللی به شکل مجازی انجام خواهد شد و کارگاه های تخصصی توسط صنعتگران و پژوهشگران دانشگاهی در برنامه این کنفرانس بین‌المللی قرار دارد.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا