کد خبر: 05110066856
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

آغاز جشنواره بیمه‌های زندگی بیمه ملت

در راستای تشویق بیمه‌گزاران بیمه‌نامه‌های زندگی برای فعال و به‌روز ‌نگه‌داشتن بیمه‌نامه‌های خود و استفاده از مزایای آن در مواقع ضروری جشنواره در امتداد همراهی بیمه‌های زندگی ملت از بهمن آغاز شده و تا پایان اسفند سال ۱۴۰۰ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ملت، بیمه‌گزاران می‌توانند با پرداخت اقساط پیش از موعد، پرداخت اقساط معوق و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و به قید قرعه از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند و هر ماه به قید قرعه به ۶نفر از بیمه‌گزاران مبلغ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ریال جایزه اهدا می‌شود.

برای هر یک از بیمه‌گزاران با توجه به مدت زمان همراهی با بیمه ملت، تعداد اقساط به موقع پرداخت‌شده و اقساط معوق (امتیاز منفی)، به صورت پیش‌فرض امتیاز اولیه محاسبه شده و امتیازات در طول جشنواره به‌روز رسانی می‌شوند.

همچنین، بیمه‌گزاران می‌توانند با پاسخگویی به سوالاتی که هر هفته از طریق لینک https://www.instagram.com/melatlife مطرح می‌شود، به قید قرعه یکی از ۶نفر برنده جایزه ۳،۰۰۰،۰۰۰ریالی باشند.

امتیاز اولیه بیمه‌گزاران گرامی، برای هر یک از بیمه‌نامه‌های آنان، به صورت مجزا و برای شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بیمه‌های زندگی ارسال شده و می‌توانند با استفاده از لینک ارسال‌شده، امتیاز کلی و تعداد معوقات هر یک از بیمه‌نامه‌های خود را مشاهده کنند.

همراهان گرامی بیمه‌های زندگی بیمه ملت می‌توانند از طریق لینکhttps://melat.ir/life/insurer امتیاز بیمه‌نامه‌های خود را استعلام کنند.

این امتیازات در طول جشنواره به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا