کد خبر: 23120074520
روزنامهشرکت ها

آغاز خدمات نوروزی ایران‌خودرو از ۲۵ اسفند

زینب غضنفری

پیش‌بینی می‌شود، با توجه به کاهش همه‌گیری بیماری کرونا و احتمال افزایش سفر در تعطیلات پیش رو، با پوشش حداکثری نمایندگی‌های کشیک و استفاده از تمام قوای گروه‌های امدادی، بیش از ۲۴۸۰ مرکز خدماتی حوزه خدمات پس از فروش ایران خودرو آمادگی کاملی برای ارائه خدمات به هم‌وطنان خواهند داشت.

در این طرح بیش از ۳۲۰ نمایندگی کشیک آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل ۲۱۶۰ گروه امدادی، از جمله امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در شهرها و جاده‌‌های کشور فعال خواهند بود و حدود ۶۲۰۰ نفر از کارکنان مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به مشتریان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

از جمله اقدامات مهمی که در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۱ به منظور رفاه حال حداکثری مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو براساس راهبردهای کلان این گروه در حوزه رضایت مشتریان در نظر گرفته شده، ایاب و ذهاب رایگان خودروهای امدادی به محل استقرار و درخواست مشتریان است.

ایساکو علاوه بر ارائه خدمات به دارندگان محصولات ایران‌خودرو همچون سال‌های گذشته در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، تا حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروساز کشور نیز خدمات امدادی ارائه خواهد کرد.

در ایام نوروز به منظور پشتیبانی از اجرای بهینه طرح و پایش کیفیت ارائه خدمات در نمایندگی‌های مجاز و مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور، نظارت کاملی به شکل حضوری و سیستمی صورت خواهد گرفت.

مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همواره با چابک‌سازی فرآیندها، انجام اقدامات اصلاحی و اجرای طرح‌های خاص در ایام مختلف سال می‌کوشد رضایت مشتریان را از این حوزه ارتقا دهد و کسب امتیاز ۷۹۲ در دی امسال برای اولین بار در صنعت خودروی کشور، طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تاییدی بر بهبود مستمر و اثربخشی این تلاش است.

جلب رضایت مشتری سرلوحه فعالیت‌های شرکت ایساکو است

مدیرعامل شرکت ایساکو با حضور در این مراسم و با بیان اینکه مشتریان، همکاران و سهامداران به ترتیب الویت گروه صنعتی ایران خودرو هستند، عنوان کرد: شرکت ایساکو در وهله اول جلب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همه اعضای گروه صنعتی ایران خودرو از مقامات ارشد تا رده های میانی جلب رضایت مشتریان را وظیفه ذاتی خود می‌دانند و تمام فعالیت‌های گروه نیز در همین راستا است.

سیدرضا مفیدی ادامه داد: کلیه مقامات ارشد و مدیران میانی در وهله دوم اکرام، احترام و جلب رضایت کارکنان شریف گروه صنعتی ایران خودرو را وظیفه ذاتی خود می‌دانند و به همین مناسبت جا دارد از همه کسانی که در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت می‌کنند، به ویژه امدادگرها و همچنین ستاد مرکزی، نمایندگی‌ها و فروشگاه های ایساکو در سطح کشور تقدیر و تشکر کنم.

او با بیان اینکه ایساکو جز جلب رضایت مشتری وظیفه دیگری ندارد، تاکید کرد: درخواست بنده از گروه خدمات پس از فروش ایران خودرو به ویژه نمایندگی‌هایی که در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت می‌کنند و امدادگرهای مستقر در تمام نقاط کشور جلب رضایت مشتریان است و پس از آن با توجه به کیفیت خدمات و قطعات که ابزاری برای جلب رضایت است به سوی افزایش رضایتمندی مشتریان در ایام جاری که ایام ویژه‌ای در ۲ سال اخیر است، حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ایساکو یادآور شد: از همه همکارانم تقاضا دارم که برای ارائه خدمات به مردم از همه ظرفیت‌های تکنیکی، فنی و اخلاقی خود استفاده کنند و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو نیز در ایام عید به صورت کشیک فعالیت می‌کنیم و در هر سطحی نیاز باشد در خدمت مشتریان خواهیم بود.

مفیدی در پایان گفت: امیدواریم همه همکارانم در این ماموریت خطیر موفق به جلب رضایت مشتریان شده و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو پس از ارائه خدمات خوب به مشتریان موفق به جلب رضایت همکاران و در نهایت سهامداران خود شویم.

افزایش سطح کیفی خدمات امدادی هدف‌گذاری شده است

در این مراسم همچنین مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران اعلام کرد که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب محوریت برنامه‌های امداد خودرو در طرح نوروزی امسال افزایش سطح کیفیت خدمات امدادی است.

سیدعباس میرحسینی در این طرح ‌هزار و ۳۰۰ ناوگان در سرتاسر ایران به ارائه خدمات امدادی و همچنین ۹ پایگاه امدادی ثابت در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

او بیان کرد: خدمات امدادی امداد خودرو از سوی ۲هزار و  ۱۶۰ امدادگر و در ‌هزار و ۳۸۰ شهر و بخش در کشور ارائه خواهد شد و پیش بینی می شود در ۱۷ روز اجرای طرح ۲۰۰ هزار تماس با امدادخودرو گرفته شود.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران خاطرنشان کرد: به منظور افزایش رضایت مشتریان ۵ درصد تخفیف قیمت قطعات در نظر گرفته شده، همچنین اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان خواهد بود و متوسط زمان انتظار حداکثر ۲۵ دقیقه در کل کشور است.

 میرحسینی با اشاره به فعالیت امداد خودروهای متفرقه که همواره اسباب زحمت هموطنان و مشتریان هستند، تاکید کرد: مشتریان حتماً از طریق کانال‌هایی همچون پیش شماره ۰۹۶۴۴۰ یا اپلیکیشن‌های ایساکو و «بسپر» استفاده کرده یا از امداد خودروهای مجاز تعریف شده و استاندارد استفاده کنند.

لازم به ذکر است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  بهره‌مند شوند.

گفتنی ا‌ست، این مراسم با حضور سرهنگ سیدی، جانشین رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا، سیدرضا مفیدی، مدیرعامل ایساکو و سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران برگزار شد

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا