کد خبر: 22050041923
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آغاز ساخت ۱۱ مدرسه در لرستان از سوی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد همواره ایفای مسئولیت اجتماعی را به‌عنوان اقدامی مستمر و نهادینه در دستور کار خود داشته و شروع عملیات احداث ۱۱مدرسه دیگر در مناطق کمتر‌برخوردار استان لرستان گام بلند و مهر تأیید دیگری بر این رویکرد است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، روز چهارشنبه ۲۰ مرداد۱۴۰۰ آیین آغاز عملیات اجرایی ۱۱پروژه آموزشی در قالب ۳۳کلاس درس در استان لرستان برگزار شد.

بانک پاسارگاد علاوه بر ۱۱مدرسه در شهرستان‌های خرم آباد (۲مدرسه)، درود (۱مدرسه)، الیگودرز (۲مدرسه)، کوهدشت (۲مدرسه) و نورآباد (۴مدرسه)، ساخت ۲مدرسه دیگر را نیز در دستور کار خود دارد.

فعالیت‌های بانک پاسارگاد در حوزه مدرسه‌سازی در استان‌های کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد، هرمزگان، سیستان ‌و بلوچستان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان و گلستان تاکنون ساخت ۲۵مدرسه را به همراه داشته است، که با احتساب آغاز به ‌کار فرآیند ساخت ۱۳مدرسه دیگر در استان لرستان، تعداد مدارس ساخته‌شده از سوی بانک پاسارگاد به ۳۸باب افزایش خواهد یافت و بیش از ۳۳کلاس درس به فضای آموزشی استان لرستان افزوده خواهد شد.

در حوزه ساخت کتابخانه نیز، ۱۷کتابخانه در استان‌های اردبیل، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس از سوی بانک احداث شده است که تنها بخشی از اقدامات بانک در حوزه امور فرهنگی به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا