کد خبر: 04040034150
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آغاز عملیات شرکت خدمات ارزی و صرافی ملل

به گفته مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، این موسسه برای کامل کردن سبد خدمات خود و تکریم مشتریان و مراجعان ارجمند موفق به دریافت مجوز فعالیت شرکت خدمات ارزی و صرافی ملل گردیده است.

به گزارش روابط‌عمومی موسسه اعتباری ملل، آیین افتتاحیه شرکت خدمات ارزی و صرافی ملل (سهامی خاص) در روز میلاد با سعادت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در محل صرافی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مطابق با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برگزار شد.

در ادامه با حضور مهمانان و مدعوان محترم در محل صرافی افتتاحیه رسمی صرافی انجام و به صورت نمادین خرید ارز نیز صورت پذیرفت.

بر اساس این گزارش خدمات قابل ارائه شرکت صرافی ملل بدین شرح است:

– خرید و فروش اسعار مختلف با نرخ مصوب بانک مرکزی به صورت اسکناس و سکه

– خرید ارز حاصل از صادرات به صورت حواله ارزی، با توجه به عرضه ارزهای مختلف در سامانه نیما مانند درهم امارات، یوان‌ چین، روپیه هند، یورو اروپا، لیر ترکیه و…

– فروش حواله از محل خرید ارزهای حاصل از صادرات، به منظور تامین به موقع نیازهای وارداتی کشور در سامانه نیما و ارسال آن به اقصی نقاط دنیا اعم از ترکیه، امارات، چین، اتحادیه اروپا و…

– خرید و فروش ارزهای مختلف به صورت اسکناس یا انواع سکه با سایر صرافی‌های بانکی یا غیر بانکی

– خرید حواله‌های ارزی از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی و امور بین‌الملل بانک‌ها (فروش ارز صرفاً در سامانه نیما امکان‌پذیر است)

– انجام تبدیلات ارزی

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا