کد خبر: 190902145881
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانی

آماده به کار بودن تمامی تجهیزات برای انتقال پایدار گاز، ضرورتی همیشگی است

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز از آمادگی کامل تاسیسات تقویت فشار گاز و خطوط لوله برای انتقال پایدار و ایمن گاز در روزهای سرد فصل زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی مغدانی مدیر منطقه ۱۰ عملیات در ادامه بازدیدهای دوره ای با هدف بررسی میزان آمادگی تاسیسات و خطوط لوله برای ورود به فصل زمستان از تاسیسات تقویت فشارگاز خیرگو بازدید کرد و طی نشستی با کارکنان این تاسیسات، گفت: باتوجه به مبادی دریافت گاز از پالایشگاه‌های پارسیان، فجرجم و مجتمع گاز پارس جنوبی و اهمیت انتقال آن به شبکه سراسری، آماده به کار بودن تمامی تجهیزات، ضرورتی همیشگی است.

وی اظهار کرد: به منظور پایداری شبکه گاز، تعمیرات اساسی تاسیسات تقویت فشار گاز و بازبینی خطوط لوله انتقال گاز پیش از ورود به فصل سرما انجام شده و این منطقه برای انتقال پایدار و ایمن گاز در روزهای سرد فصل زمستان آماده است.

مغدانی درادامه با اشاره به آغاز روزهای سرد و افزایش مصرف گاز، بر لزوم آمادگی، همت و توان بیشتر کارکنان برای انتقال پاک، ایمن، پایدار و بهره ورگاز تاکید کرد.

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز همچنین ضمن بازدید میدانی از تجهیزات تاسیسات یادشده از اقدام ها و فعالیت های انجام شده کارکنان در نیمه نخست امسال قدردانی کرد.

برپایه این گزارش، بازدید از مراکز بهره برداری خطوط لوله تابناک، عسلویه و نیز تعدادی از پروژه های انجام شده در حوزه ابینه فنی خطوط لوله سراسری از دیگر برنامه های مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز در این سفر ۲ روزه بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا