کد خبر: 23050196070
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

آمادگی بانک رفاه برای تامین مالی صنعت مس

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت مس از جمله صنایع استراتژیک کشور به شمار می‌رود و آمادگی داریم به سهم خود از اقدامات توسعه‌ای در این صنعت حمایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی با بیان این مطلب در نشست مشترک با دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران که در محل این شرکت برگزار شد، افزود: صنعت مس کشور از ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش معدنی برخوردار است که متاسفانه تاکنون کمتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. بانک رفاه کارگران آمادگی دارد تا در راستای این مهم از واحدهای تولیدی فعال حمایت کند.

وی با بیان اینکه، صنعت مس از جمله صنایع با آلایندگی پایین و آینده‌دار کشور به شمار می‌رود، گفت: بخشی از عقب‌ماندگی کشور در بخش تولید مس به کمبود سرمایه‌گذار مناسب برمی‌گردد که بانک رفاه کارگران می‌تواند در این زمینه شریک استراتژیک شرکت ملی صنایع مس ایران باشد.

دکتر للـه‌گانی به ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان در صنعت مس کشور اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف شعار سال “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین”، می‌توانیم این صنعت را در مسیر توسعه فناوری‌های نو یاری کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا