کد خبر: 290302130401
اخبار شرکت ها

آمادگی صحا برای حمایت از شرکت‌های فعال حوزه کشاورزی

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته اعلام کرد که هر شرکت غیر دولتی با فعالیت فن‌آورانه در هر رشته‌ای و قرار گرفتن در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات، می‌تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی صحا، «حمید وطن‌دوست» مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشاورزی، مواد غذایی، ماشین الات و صنایع وابسته، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: هر شرکت غیر دولتی که در هر رشته‌ای فعالیت فن‌آورانه داشته باشد و در هر بخش از زنجیره از ایده تا صادرات قرار گیرد، می‌‍تواند از تسهیلات حمایتی صحا استفاده کند.

وی با اشاره به مقادیر حمایتی صحا از شرکت‌های فن‌آور و صنایع پیشرفته افزود: این حمایت ها شامل دو گروه اصلی تسهیلات تا سقف ۲۵۰میلیارد ریال و صدور ضمانتنامه تا سقف هزار میلیارد ریال است.

مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته همچنین از آمادگی این صندوق برای حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی، دامپروری، پرورش آبزیان و طیور، دفع آفات نباتی، اصلاح بذر و نباتات، بسته بندی محصولات با فن‌آوری‌ های نوین، حمل و نقل محصولات کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای، اصلاح نژاد دام و طیور، توسعه واکسن حیوانی، بازیافت صایعات گیاهی، صنایع تبدیلی کشاورزی و بازاریابی داخلی و خارجی محصولات کشاورزی را اعلام کرد.

وطن‌دوست همچنین گفت: تمامی متقاضیان می‌توانند درخواست‌های خود را به پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی www.airdfh.ir اعلام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا