کد خبر: 10020180345
راه و مسکن

آمار بالای تصادفات جاده ای پیش از آغاز تعطیلات عید فطر

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در حالی از آمار بالای تصادفات جاده‌ای در روز گذشته و جان باختن سه تن تنها در چهار ساعت خبر داد که تعطیلات دو روزه عید فطر و افزایش تردد در جاده‌های کشور را پیش رو داریم.

اقتصاد آنلاین؛ ساعات پایانی روز گذشته، سخنگوی سازمان اورژانس کشور خبر داد که از ساعت ١٣ تا ١٧ روز جمعه ٩ اردیبهشت، ۹ مورد تصادف در جاده‌های کشور به سازمان اورژانس کشور اطلاع داده شد که به دنبال آن تنها در چهار ساعت ۵۹ نفر مصدوم و سه تن جان خود را از دست دادند.

همچنین ظهر ‌روز گذشته در پی تصادف پژو و نیسان وانت در جاده سبزوار یک نفر جان خود را از دست داد و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.

بامداد امروز نیز، شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برخورد ۹ دستگاه خودروی سواری و ۶ دستگاه خودروی سنگین با یکدیگر در بزرگراه شهید اردستانی (فرودگاه) اصفهان و محبوس شدن ۱۱ نفر و مصدومیت پنج نفر خبر داد که از میان مصدومان یک کودک دختر و یک زن میانسال دچار مصدومیت شدیدتری شدند.

اگر ایمنی پایین جاده‌های کشور، بی احتیاطی رانندگان، باز نشدن ایربگ و سایر ایرادات خودروهای داخلی و آمار بالای تصادفات در روز گذشته را در کنار هم بگذاریم، متوجه خطر جدی که در کمین مسافران در روزهای تعطیل هفته جاری است، خواهیم شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا