کد خبر: 080303161109
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

آموزش تخصصی مشاغل برای جلوگیری از حوادث در اولویت نفت و گاز آغاجاری قرار دارد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: آموزش تخصصی مشاغل به‌منظور ایمنی بیشتر در کارها، خرید تجهیزات و البسه ایمنی برای همه کارکنان، ایمن‌سازی شیرخانه‌ها، تخلیه خطوط لوله خارج از سرویس، از اولویت‌های این شرکت برای جلوگیری از حوادث احتمالی است.

به گزارش عصر اقتصاد به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده روز یکشنبه (ششم خرداد) در نشست ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مجاهد، سید ابراهیم رئیسی، و همراهانش در سانحه هوایی بیان کرد: شهید رئیسی شخصیتی بود که حیاتش برای کشور موجب برکت بود و بدون شک شهادت ایشان نیز برای کشور برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

وی با تأکید بر رعایت الزام‌های ایمنی از سوی کارکنان افزود: ایمنی موضوع جدانشدنی از صنعت است و به لطف خدا از سال ۱۴۰۱ تاکنون با تلاش کارکنان سخت‌کوش هیچ حادثه‌ای در شرکت نفت و گاز آغاجاری نداشتیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری با اشاره به آغاز گرما در منطقه، خواستار شناسایی نقاط معیوب و ایرادپذیر در تأسیسات برقی و کلیدخانه‌ها شد و گفت: توجه به تأسیسات و کارکنان عملیاتی و سرکشی مداوم از واحدها باید در اولویت رؤسای اداره‌ها و دیگر بخش‌ها قرار گیرد.

تقی‌زاده در این نشست همچنین بر آموزش تخصصی مشاغل به‌منظور ایمنی بیشتر در کارها، خرید تجهیزات و البسه ایمنی برای همه کارکنان، ایمن‌سازی شیرخانه‌ها و تخلیه خطوط لوله خارج از سرویس تأکید کرد.

در ادامه علی شکیباکیا، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت نفت و گاز آغاجاری، با ارائه گزارش اچ‌اس‌ئی این شرکت را یکی از واحدهای برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز برشمرد و بیان کرد: در سال قبل بیش از ۲۸۴ عملیات اطفای حریق از سوی آتش‌نشانی شرکت انجام شد که بخش قابل توجهی از آن ارائه خدمات به بیرون از شرکت بود.

وی همچنین صدور بیش از ۴۰ هزار مجوز کار سرد و گرم از سوی  همکاران اچ‌اس‌ئی را یکی از اقدام‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۲ دانست و افزود: با هماهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نخستین مانور مشترک بین شرکت نفت و گاز آغاجاری و شرکت نفت و گاز مارون در ماه‌های آینده برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در نشست ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت نفت و گاز آغاجاری، شاخص سلامت کارکنان این شرکت، کریدور خطوط لوله امیدیه و پروژه‌های در حال اجرا بررسی شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا