کد خبر: 130802142239
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

آگهی فراخوان عمومی “انتخاب شرکت مشاور پروژه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ (ده) مگاوات در شهرستان بردسیر شرکت جهان فولاد سیرجان”

شماره مناقصه: ۰۲۷۴-خ-م

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد “انتخاب شرکت مشاور پروژه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۰ مگاوات در شهرستان بردسیر” را به شرکت های صلاحیتدار دارای حداقل گرید ۲ مشاوره در زمینه انرژی مورد تایید ساتبا و داشتن رزومه موفق و مستند در انجام خدمات مشاوره نیروگاه های ۱۰ (ده) مگاواتی و بالاتر واگذار نماید.

لذا از شرکت های واجد صلاحیت دعوت به عمل می آید حداکثر تا پایان وقت اداری چهار شنبه مورخ ۱۷/۰۸/۱۴۰۲، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات براساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

• شرایط

۱- شرکت ها می بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)
۲- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است.)
۳- در صورت عدم ارائه مستندات؛ شرکت متقاضی مردود و از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

مطالب پیشنهادی

سایر موارد:

۱- محل انجام کار موضوع آگهی: استان کرمان، شهرستان بردسیر.
۲- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
۳- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.
۴- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
۵- شرکت ها می توانند در مورد ابهامات و سوالات مربوطه، با کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان با شماره های ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

واحد دبیرخانه کمیسیون معاملات
(شرکت جهان فولاد سیرجان)

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا