کد خبر: 10080052477
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ابراز امیدواری برای تحقق شعار «بانک ایران‌زمین، بانک دیجیتال»

قائم‌مقام بانک ایران‌زمین چشم‌انداز بانک ایران‌زمین را تحقق شعار «بانک ایران‌زمین، بانک دیجیتال» دانست و گفت که تلاش ما ارائه سرویس‌های بانکی در قالبی نو همراه با فناوری روز دنیا است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، مجتبی شیروانی، در سخنرانی خود در جمع مدیران، با بیان تغییراتی که در حوزه کسب‌وکار و ارائه خدمات مالی در کشور رخ داده است، گفت: عرصه کسب‌وکار در سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در کشور بوده است که این امر نیازمند گذر صنعت بانکی از شیوه سنتی به سمت بانکداری دیجیتال است. مشتری امروز خواستار خدمات نوین برپایه تکنولوژی روز است.

شیروانی با بیان این که افزایش سرمایه بانک ایران‌زمین به تأیید حوزه نظارت بانک مرکزی رسیده است، افزود: افزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۰میلیارد ریال به ۲۰,۰۰۰میلیارد ریال از محل آورده نقدی، اتفاقی بزرگ در تاریخ بانک ایران‌زمین است که می‌تواند آثار مثبت بسیار مطلوبی در عملکرد بانک داشته باشد.

او افزایش قدرت تسهیلات‌دهی، پوشش انواع ریسک‌ها و افزایش قدرت چانه‌زنی و رقابت در بازار را از جمله دستاوردهای مهم ناشی از افزایش سرمایه بانک خواند و خاطرنشان کرد: با تحقق این امر، ترازنامه بانک به اندازه کافی متوازن می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک ایران‌زمین در ادامه به‌روزرسانی صورت‌های مالی بانک را گامی دیگر در جهت تحقق اهداف عالیه این نهاد خواند و افزود: با همراهی سهامداران و کمک بانک مرکزی، بانک ایران‌زمین به‌زودی در عرصه‌های جدید بانکداری حرفه‌ای وارد خواهد شد.

او اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک و با ثبت نهایی افزایش سرمایه، بانک ایران‌زمین بتواند نقش بیشتری در توسعه اقتصادی کشور، ارائه خدمات دیجیتال و نیز کمک به رفع موانع تولید داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا