کد خبر: 180402132193
اقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

اتاق ایران باشگاه سیاسی نیست/ رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده است

رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه این نهاد باشگاه سیاسی نیست، گفت: وقت آن رسیده سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی در اتاق ایران را به صدا درآوریم.

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین سلاح‌ورزی در نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران دوره دهم، ضمن ابراز تاسف نسبت به حادثه تروریستی روز گذشته در زاهدان، گفت: فعالان اقتصادی، اهمیت امنیت برای سرمایه‌گذاری را درک می‌کنند و قدردان همه حافظان امنیت هستند.

وی در ادامه در مورد وقایع مربوط به انتخابات هیئت نمایندگی اتاق ایران افزود: آغاز انتخابات دور دهم و ادامه آن، مصادف با دو سخنرانی رهبر انقلاب بود. جلسه اول با حضور کارآفرینان و دومی سخنرانی نوروزی. ما در هیئت رئیسه خود را ملزم به تلاش در جهت تحقق فرمایشات ایشان برای رشد تولید می‌دانیم.

سلاح‌ورزی ادامه داد: در هفته‌های گذشته برخی رسانه‌های خارجی و مغرضان داخلی تلاش کردن تقابل بین بخش خصوصی و حاکمیت را به تصویر بکشند، اما هیچ تقابلی وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی از این موقعیت سوءاستفاده کند.

اتاق بازرگانی باشگاه سیاسی نیست و اجازه نمی‌دهیم به پناهگاه سیاسی تبدیل شود. وقت آن رسیده سوت پایان رقابت‌های انتخاباتی را به صدا درآوریم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در ادامه با بیان اینکه هئیت رئیسه اتاق قصد دارند در چارچوب قانون اساسی، تمام تلاش خود را در جهت دیپلماسی، توسعه اقتصادی دانش بنیان، تحقق شعار سال و … براساس برنامه مدونی که قبل از تحقق شعار سال طرحی ریزی شده بود، پیش ببرد، گفت: اعضای هیئت رئیسه اتاق ایران لایحه‌ای به مجلس ارسال کردند؛ همچنین در این بازه زمانی کمیسیون تلفیق تشکیل شده، چرا که معتقدیم تشکیل سریع‌تر کمیسیون اتاق بازرگانی حائز اهمیت است و با تشکیل این کمیسیون‌ها در خصوص تهیه قانون‌ها بهتر عمل خواهیم کرد.

وی افزود: در طول سه هفته گذشته اعضای هئیت رئیسه در خصوص بررسی و تدوین پیشنهادهایی به مجلس اقداماتی انجام داده‌‌اند و نامه‌ای نیز به رئیس مجلس محترم ارسال کرده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا