کد خبر: 03060043352
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

اجرایی‌شدن طرح ایرانسرای بیمه ایران برای رونق گردشگری

بیمه ایران بر اساس تصمیمات مدیران ارشد شرکت، برای رونق گردشگری همکاران، طرح ایرانسرا را اجرایی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، اسماعیل داورپناه، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران با اعلام برنامه‌های متنوع مدیریت ارشد شرکت برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی همکاران، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فشار کاری و حجم بالای فعالیت همکاران، تصمیم برآن شد که برای ریکاوری آنها در اوضاع سخت اقتصادی، سفرهای ارزان را طراحی کنیم، به همین منظور با شناسایی حدود ۱۵۰نقطه در کشور از پتانسیل‌های موجود شرکت استفاده کرده تا همکاران ما برای سفر با خانواده خود از آنها بهره‌مند شوند.

او در ادامه افزود : بعضی از این منابع بر اثر گذشت زمان و استفاده نشدن، فاقد امکانات مناسب برای پذیرش همکاران بوده به همین دلیل تصمیم داریم آنها را به تدریج تجهیز و و بازسازی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران در خصوص نحوه استفاده از ایرانسرا اعلام کرد: اماکن ایرانسرا به صورت سیستماتیک و عادلانه و با کمترین پروسه اداری در اختیار همکاران قرار می‌گیرد و برای افزایش بازدهی آنها و با توجه به تجارب شرکت مهر سیاحت سبا، خدمات هتلینگ از طریق این شرکت ارائه می‌شود. همچنین، مبالغ دریافتی از همکارانی که از این طرح استفاده می‌کنند، صرف هزینه‌های جاری مهمانسرا شامل پذیرایی، مواد شوینده و نظافت خواهد شد.

داورپناه در مورد بودجه رفاهی همکاران و ارتباط آن با طرح ایرانسرا تصریح کرد : طرح ایرانسرا صرفاً برای تخصیص عادلانه منابع شرکت برای بهره‌مندی همه همکاران ایجاد شده و ارتباطی با بودجه رفاهی کارکنان ندارد و هیچ‌گونه مبلغی از بودجه رفاهی افرادی که از این طرح استفاده می‌کنند کسر نمی‌شود، مبالغ شارژشده در پنل صرفا برای تخصیص عادلانه ایرانسرا بوده و برای ایجاد انگیزه همکاران درپایان هر سال صفر می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا