کد خبر: 02120070570
توسعه و اقتصاد ملی

اجرای طرح اقدام ملی در ۷ شهر سیستان و بلوچستان توسط بنیاد مسکن

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: عمده فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این طرح در شهرهای زیر یکصدهزار نفر جمعیت استان متمرکز است و ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک توسط بنیاد مسکن کشور در دست اجراست.

بیک مداح در گفت وگو با ایسنا افزود: هزینه ساخت هر واحد توسط آورده متقاضی و تسهیلات ملی تامین می شود که مبلغ تسهیلات هر واحد در این طرح ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده که در قالب مشارکت در ساخت توسط بانک مسکن پرداخت می شود و ۲ هزار و ۳۹۰ متقاضی طرح های اقدام ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان ، واریز وجه انجام داده اند.

دکتر بیک مداح گفت: طرح اقدام ملی در۷ شهر استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجراست که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و استقبال مطلوب از آن سبب شده است ۲ هزار و ۲۵ واحد درقالب  ۵۷ پروژه در سطح استان جهت اجرا برنامه ریزی شود .

وی افزود: با پیگیری های مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان  ۴ هزار و ۱۹۴ هکتار زمین در شهر های مختلف به این طرح اختصاص یافته است .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به پروژه شاخص طرح اقدام ملی در استان اشاره کرد و گفت: پروژه بلند مرتبه شهرک قدس با ۷۲۳ واحد در شهر زاهدان به سرعت آغاز و با عقد قرارداد با پیمانکار دارای رتبه کشوری در حال اجراست.

دکتر بیک مداح همچنین با اشاره به تامین مصالح و ویژگی های واحد های احداثی در طرح اقدام ملی گفت:  با شرکت سرمایه گذاری مسکن در خصوص خرید و تامین مصالح مورد نیاز پروژه های طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن توافقات لازم صورت گرفته است و این واحد ها با نظارت مستمر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  احداث خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا