کد خبر: 070603171220
جامعه و فرهنگشهردار منطقه ۲۱ خبر داد:

اجرای طرح الگوی خدمت در دو محور وردآورد و بلوار شاهد منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از اجرای طرح الگوی خدمت در دو محور وردآورد و بلوار شاهد در منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” در این باره گفت: طرح الگوی خدمت با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهری، پس از پایش و نیازسنجی و مدل سازی سه بعدی، در محورهای ترافیکی پیش بینی و عملیات اجرایی آن در منطقه آغاز شد.

وی افزود: این طرح، در تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه بوده و اقدامات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در آن پیش بینی شده و در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه بیان کرد: طرح الگوی خدمت در منطقه ۲۱ شهرداری تهران نیز با جدیت و پس از مطالعات کارشناسی، در سه محور اصلی (ورداورد، بلوار شاهد و بلوار اصلی تهرانسر) به آدرس خیابان شاهد حدفاصل بلوار گلها تا بزرگراه آزادگان به طول ۱.۷ کیلومتر و بلوار وردآورد حدفاصل بزرگراه شهید فهمیده تا بزرگراه شهید لشگری به طول ۱.۸ کیلومتر و همچنین در بلوار اصلی تهرانسر حدفاصل بزرگراه شهید لشگری تا بزرگراه متوسلیان به طول ۳ کیلومتر آغاز و در حال اجرا است.

پوریافر اظهار کرد: این طرح در خیابان شاهد بصورت اجرای المان در ورودی، و از سمت ورودی بزرگراه شهید لشگری و خیابان گلها اصلاح و ساماندهی رفیوژمیانی، ساماندهی نهر و کانال های خیابان شاهد، باز طراحی سه فضای مکث شامل طراحی منظر، پوشش گیاهی، روشنایی و آبیاری، باز طراحی سیمای پیاده روها و اجرای نقاشی دیواری پیش بینی و در حال اجرا است.

وی گفت: طرح الگوی خدمت در بلوار وردآورد نیز بصورت اجرای المان، و در ورودی از سمت آزادراه شهید فهمیده و بزرگراه فتح اصلاح و ساماندهی رفیوژمیانی، ساماندهی نهر و کانال های بلوار وردآورد، باز طراحی هندسی و منظر چهارراه انقلاب، باز طراحی سیمای پیاده روها و اجرای نقاشی دیواری در مقاطع شناسایی شده و اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است در بلوار اصلی تهرانسر، طرح الگوی خدمت در اجرای المان در ورودی، از سمت ورودی بزرگراه شهید لشگری اصلاح و ساماندهی رفیوژمیانی شامل اصلاح هندسی، کفسازی، پوشش گیاهی، روشنایی و آبیاری، ساماندهی نهر و کانال های محور بلوار اصلی، باز طراحی منظر چهارراه صدف، باز طراحی سیمای پیاده روها، اجرای نقاشی دیواری نیز در حال پیاده سازی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا