کد خبر: 070603171230
جامعه و فرهنگ

اجرای فعالیت های ابتکاری در طرح الگوی خدمت شهرداری منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از انجام فعالیت های ابتکاری در طرح الگوی خدمت در محدوده این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: طرح الگوی خدمت در چهار گذر اصلی شامل خیابان های پنجم نیروی هوایی، صفا، سی متری نیروی هوایی و امامت اجرایی شد و سعی کردیم تمام محور های اصلی این منطقه تحت پوشش این طرح قرار بگیرد.

وی افزود: الگوی خدمت، جز طرح های مهم این دوره محسوب می شود که در قالب این طرح، تمامی ابعاد یک گذر اصلی، شریان اصلی و خیابان اصلاح می شود تا تصویر جدیدی برای مردم در آن گذر اجرائی شود.

شهردارمنطقه۱۳ اظهار داشت: با نیازسنجی های انجام شده در منطقه ۱۳، دو محور در خیابان پنجم نیروی هوایی و یک محور دیگر در خیابان صفا انتخاب شد که در این راستا، طرح الگوی خدمت در خیابان پنجم نیروی هوایی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله پایانی است.

وی ادامه داد : اقدامات طرح الگوی خدمت در محور صفا حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد که در این راستا ، خدماتی نظیر روکش و تراش اساسی آسفالت ، ترسیم خط کشی ،اصلاح و مرمت نهر و جدول ارائه و بخش دیگر فعالیت ها نیز در محدوده زیباسازی به حذف زواید ، رنگ آمیزی و نصب و جانمایی المان اشاره کرد.

شهردارمنطقه ۱۳ یادآور شد: سعی کردیم در طرح الگوی خدمت، جلوه و تصویر جدیدی از خدمت را ارائه کنیم و فعالیت های ابتکاری نیز در این طرح بگنجانیم که از آن جمله می توان به اجرای کاشی شکسته در طوقه های درخت نام برد.

وی خاطر نشان کرد: در نظر داریم، ابتکارات دیگری نیز در چهار گذر طرح الگوی خدمت در دستور کار قرار بگیرد تا تغییرات برای شهروندان مشهود باشد و احساس کنند نشاط مضاعف و زیبایی تازه ای به شهر بخشیده شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا