کد خبر: 020901109896
اخبار شرکت ها

اجرای ۶۳ پروژه محرومیت زدایی در روستاهای استان بوشهر

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در راستای محرومیت زدایی امسال با کمک شرکت ملی نفت ایران ۶۳ پروژه عمرانی در روستاهای این استان تعریف شده و در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران به نقل از ایرنا، علیرضا مقدم افزود: برای اجرای این پروژه ها که شامل طرح‌های هادی هستند تاکنون ۳۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: این پروژه ها در شهرستان های بوشهر ۱۶، گناوه ۱۹، دیلم ۱۸، دشتستان ۶، تنگستان و دشتی هر کدام ۲ پروژه تعریف شده است.

مقدم یادآورشد: با توجه به اینکه ابلاغ اعتبار به تازگی صورت گرفته کارهای انجام شده برای اجرای این پروژه ها در مرحله برآورد، تهیه طرح و انتخاب پیمانکار است و در مجموع ۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با انتخاب پیمانکار روند اجرای این پروژه ها تا پایان سال به ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برسد.

مقدم گفت: امید می‌رود باتوجه به اینکه در سال جاری برنامه ریزی و قدم بزرگتری برای محرومیت زدایی در دستور کار استان کار قرار گرفته است بتوانیم با همکاری شرکت ملی نفت شاهد افزایش میزان اعتبار تخصیص یافته به این امر باشیم.

وی در خصوص کمک نفت در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم در سال گذشته گفت: سال گذشته ۱۳۵ پروژه با ۶۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار تعریف شد که در زمان حاضر با ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند و تلاش می‌شود تا پایان سالجاری بیشتر آنها به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر یادآورشد: تاکنون از سرجمع اعتبار سال گذشته ۲۸ میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان اختصاص یافته و انتظار می‌رود با پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه ها تخصیص ها نیز تکمیل شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا